website borstvoedingsplaatsen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door SushiLover123, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kent iemand een website waar per stad wordt aangegeven waar je kunt borstvoeden? Ik dacht dat ze o.a. bij de V&D speciale ruimtes hadden ingericht?

2. 4days

4days Niet meer actief

Geen idee... Maar voor mij was dat toch overal waar je maar kunt zitten! :D

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb cup I en vind alleen de gedachte om in het openbaar borstvoeding te geven al verschrikkelijk.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb je een auto?
    Anders loop je even terug naar de auto of als je naar de stad gaat dan voed je je kindje even in de auto of daarvoor?

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik weet inderdaad dat er een site bestaat, heb zo geen link, maar een goede plek is de Prénatal! Hebben ze meestal een aparte verschoningsruimte met luxe stoel om te voeden en er staat ook meestal een stoel in de paskamers, daar kun je ook gaan zitten...

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jaaaaaaaaaaah! Bedankt! Die bookmark ik in mijn telefoon. Kan ik overal de meest dichtstbijzijnde plek vinden :D

Hmmm, ik zie alleen dat er maar heel weinig locaties op die site staan :(
    Maar ik zie in ieder geval het logo waar ik op moet letten. En de Prénatal dus... En wat ik zei ook de V&D (dacht ik).

8. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik ben ook weleens in een pashokje gaan voeden. Wellicht ook een idee?

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Misschien wel... Heb je dat van tevoren gevraagd/gezegd tegen het personeel?

10. Sweetlakecity

ik zat laatst in het kleedhokje na het zwemmen met de kleine.
    Waarom zou je dat moeten zeggen?
    Sommige mensen doen erg lang over passen.
    Misschien de H&M kan je het invalide hokje nemen. :)

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hmmm, ik zie het eigenlijk niet zo zitten in een pashokje. Dat zit toch niet lekker, een half uur lang?

12. Sweetlakecity

scheelt dat ze hier in 10 min nu klaar is. Nee het zwemhokje was ook niet lekker.
    Dan moet je t wel vragen. Prenatal heb je bijna overal dus. Lekkere stoel erbij :)
    Vind t trouwens een reuze idee. Denk dat ik dit ook maar eens ga doen als ik een lang op stap ga.

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mischien als je vraagt wil iemand een stoel voor je in een pashokje zetten ?

14. livia

livia Lid

13 sep 2009
    13
    3
    3
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben alle vestigingen van Ikea een babyverschoningsruimte die van binnen op slot kan en waar je een stoel hebt staan om te voeden.
    Zelf voel ik me alleen altijd licht ongemakkelijk omdat ik dan altijd denk dat er buiten een hele rij mensen staat die hun baby wil verschonen terwijl ik daar die ruimte bezet houd. Gelukkig is mijn zoontje meestal in 10 minuten klaar.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, dat zou ik ook hebben! Daar dacht ik ook gelijk aan toen iemand hierboven het had over het invalidenpashokje.

Deel Deze Pagina