Kent iemand een website waar per stad wordt aangegeven waar je kunt borstvoeden? Ik dacht dat ze o.a. bij de V&D speciale ruimtes hadden ingericht?
heb je een auto? Anders loop je even terug naar de auto of als je naar de stad gaat dan voed je je kindje even in de auto of daarvoor?
Ik weet inderdaad dat er een site bestaat, heb zo geen link, maar een goede plek is de Prénatal! Hebben ze meestal een aparte verschoningsruimte met luxe stoel om te voeden en er staat ook meestal een stoel in de paskamers, daar kun je ook gaan zitten...
Jaaaaaaaaaaah! Bedankt! Die bookmark ik in mijn telefoon. Kan ik overal de meest dichtstbijzijnde plek vinden Hmmm, ik zie alleen dat er maar heel weinig locaties op die site staan Maar ik zie in ieder geval het logo waar ik op moet letten. En de Prénatal dus... En wat ik zei ook de V&D (dacht ik).
ik zat laatst in het kleedhokje na het zwemmen met de kleine. Waarom zou je dat moeten zeggen? Sommige mensen doen erg lang over passen. Misschien de H&M kan je het invalide hokje nemen.
Hmmm, ik zie het eigenlijk niet zo zitten in een pashokje. Dat zit toch niet lekker, een half uur lang?
scheelt dat ze hier in 10 min nu klaar is. Nee het zwemhokje was ook niet lekker. Dan moet je t wel vragen. Prenatal heb je bijna overal dus. Lekkere stoel erbij Vind t trouwens een reuze idee. Denk dat ik dit ook maar eens ga doen als ik een lang op stap ga.
Volgens mij hebben alle vestigingen van Ikea een babyverschoningsruimte die van binnen op slot kan en waar je een stoel hebt staan om te voeden. Zelf voel ik me alleen altijd licht ongemakkelijk omdat ik dan altijd denk dat er buiten een hele rij mensen staat die hun baby wil verschonen terwijl ik daar die ruimte bezet houd. Gelukkig is mijn zoontje meestal in 10 minuten klaar.
Ja, dat zou ik ook hebben! Daar dacht ik ook gelijk aan toen iemand hierboven het had over het invalidenpashokje.