Heb jij een bijbaantje naast je vaste baan?

Discussion in 'De lounge' started by Minny, May 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Hallo, ik vroeg me af wie van jullie naast een vaste baan ook nog iets ernaast doen. Voor een werkgever of voor jezelf?

2. p1982

p1982 Niet meer actief

verkoop marktplaats hihi
    en vrijwilligerswerk kila

3. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0

Ja ik ook op Marktplaats, maar das maar af en toe. Verkoop jij echt veel dan?

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk naast mijn werk in de zorg bij een gezin op PGB-basis. En verkoop wel eens wat via marktplaats maar dat is maar sporadisch!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik werk 35% krijg voor 30% ww (werkte 65%) en doe 5 a 8uur vrijwilligerswerk per week

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    Yes, ik werk voor een personal trainer, en in ruil daarvoor krijg ik personal training.

7. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ik werk 40 uur per week, dus nee gelukkig geen bijbaantje ;)

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb naast mn vaste baan nog 2 krantenwijken, huis-aan-huisbladen, dus 2 keer per week lopen.

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Nee, maar ik wil misschien voor de hobby er iets van schoonheidsverzorging/visagie bij gaan doen.
    Maar dat is iets voor over 1 à 2 jaar.

10. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Nee geen bijbaantje. Zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.

Sinds kort weer aan het werk (ZZP). Was van plan om niet meer dan 24 uur te gaan werken. Nou dat is mislukt.
    Als mijn meisje op bed ligt en in de avonduren ga ik gewoon gezellig door :-S.. Verder ben ik woensdag en donderdag om 6 u weg en kom rond 21 weer thuis. Daarnaast nog huishouden ed.

Ik vind het echt heel erg knap van alle moeders die zoveel werken, kinderen hebben en dan ook nog een huishouden runnen. En sommige doen daarnaast ook nog een studie!
    Dan ben ik echt een mietje...

11. p1982

p1982 Niet meer actief

ja verkoop best wat via marktplaats.alles wat we niet meer gebruiken gaat erop

eigen kleding
    kleding man
    kleding kids
    spullen kids
    spullen uit huis et

1* per jaar staan we ook op de rommelmarkt

12. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik zou het wel leuk vinden om naast mijn huidige baan (21 uur) er iets naast te doen. Eigen webshop of praktijkje.

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Met alle respect maar je eigen spullen op marktplaats verkopen kan ik niet echt een bijbaantje noemen... Dat is eerder een bijverdienste.

14. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ongeveer 30 uur aan ons eigen bedrijf op het moment, en soms een tekst voor tekstbroker. Maar dat zal nu ook wel minder worden, met een motorzaak is het pezen in het zomer seizoen :)

15. minon

minon Niet meer actief

#15 minon, May 19, 2013
    Last edited by a moderator: May 19, 2013
    Naast mijn baan van 16 uur werk ik nog ca 20 uur in ons ene bedrijf en 5 uur in het andere maar daar krijg ik beide niks voor uitbetaald. (Belastingtechnisch beter)

16. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Nee, zou niet weten wanneer ik dat zou moeten doen :D
    Ik werk gemiddeld 24 uur per week, moet alles alleen doen doordeweeks en in de avonduren studeer ik Boekhouden.

Heb wel teksten geschreven voor erbij, maar door tijdgebrek gaat dat niet meer lukken.

17. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik werk fulltime.. Dus zou niet weten hoe... Heb wel eens gedacht om textbroker te gaan doen.. Maar dat is zo'n gedoe met elasting ed.. Dan denk ik laat maar..

18. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ik werkte naast mijn baan van 32uur nog elke week in de schoonmaak bij mensen thuis (zwart). Ik ben nu met 2 adressen gestopt en de laatste stop ik in juni mee. Daarna zal ik na mijn verlof nog 28uur gaan werken en is het verder niet de bedoeling dat ik daarnaast nog wat ga doen.

19. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik lees iets over Textbroker. Kan iemand me vertellen wat dit precies is? Moet je zelf verhalen gaan verzinnen? Vind de site een beetje onduidelijk.

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Ik heb een 36 uur contract bij mijn werkgever en sinds ik mama ben neem ik daar 4 uur per week ouderschapsverlof van op. Daarbij heb ik een 0 uren contract bij een andere werkgever maar sinds de geboorte van mijn zoontje werk ik niks meer extra. Daarvoor wel, bijna alle vakanties. Niet om het geld maar zoveel vrije dagen vond ik maar saai ;)

Share This Page