Ik zit ergens mee, ik had 1 jaar geleden een baan waar ik 4 jaar werkte ik had het er heel erg na mijn zin, ik wilde daar eigenlijk helemaal niet weg. Nu gebeurde er iets wat ik nooit verwacht had, het ging niet zo goed met mij ik zat niet lekker in mijn vel en piekerde s'nachts veel, ik werd depressief er was die tijd veel gebeurt. Had zoiets nog nooit gehad, s'nachts piekeren wakker liggen, hart kloppingen. Heeft ongeveer 6 maanden geduurd. Je kunt nagaan dat ik dus niet functioneerde op mijn werk. Maar ik bleef wel gewoon naar mijn werk gaan terwijl ik s'nachts niet sliep. Heel akelig maar ik wilde niet thuis zitten dacht dat ik wel afleiding zou hebben. Maar het ging op het werk dus echt niet. Ik vertelde wel dat ik niet lekker in mijn vel zat en dat het echt niet lekker met me ging. Maar ze begrepen mij niet, snap ik ook ik maakte fouten bij het leven. Wat was ik boos dat ze mij niet begrepen en ik was blij dat ik er weg ging. Nu een andere baan, maar eigenlijk mis ik mijn oude werkgever je komt ergens pas achter als je het niet meer hebt!!! Nu heb ik laatst een gesprek gehad met mijn oude werkgever wand het zat me nog zo dwars wat er gebeurt was en wilde het graag uit leggen. Dit gesprek is erg fijn gelopen. Maar ik heb zo'n heimwee naar mijn oude werk. Ik wil echt terug. Altijd boos op ze geweest, ze zagen het namelijk echt niet. Maar aan de andere kant begrijp ik ze ook. Ik wil terug maar weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken. Wat vinden jullie hiervan? Moeilijk moeilijk pffff
Ben je zelf weggegaan of heb je ontslag genomen? Dit kan uit je verhaal niet zo goed opmaken. Mocht je ontslag hebben gekregen, dan denk ik je je oude baas moet 'vergeten' en proberen het naar je zin te maken op je huidige werk, of je ogen open houden voor iets beters. Mocht je ontslag hebben genomen, dan zeg ik; ga erheen/stuur een brief/bel je baas en leg je situatie uit. Je zat niet lekker in je vel, sliep slecht... dit is opgelost, en je functioneert naar behoren. misschien kun je een nieuwe kans krijgen? succes, niets is vervelender als een rotbaan! *edit: ik lees nu je wijziging... hebben jullie in dat gesprek ook gesproken over eventueel weer in dienst komen? dan heb je je antwoord... anders zou om nog een gesprek vragen
Mijn jaar contract werd niet verlengt. Terwijl bij het gesprek dat ik laatst had met mijn oude werkgever, ze aangaf dat ze het hadden willen verlengen, maar het niet konden vanwege mijn slechte functioneren.:x
heb je uitgelegd dat je nu weer goed in je vel zit? en ehm, na 4 jaar mag je onderhand een vast contract toch? de regels is, 3 tijdelijke contracten en niet langer dan 3 jaar
Ik vind dat heel moeilijk om te vragen. Ze wisten niet waarom ik zo veranderde. Terwijl ik het wel geprobeerd heb om het uit te leggen, collega's gingen ook anders doen tegen mij. Achteraf snap ik het, maar ook weer niet. Altijd boos geweest en blij dat ik er weg was. Maar op de een of andere manier kom ik steeds weer met m'n gedachte terug bij mijn oude werkgever. De tijd voor dat ik niet lekker in m'n vel zat was namelijk zo fijn.
Ik werkte er 3 jaar verkeerde knop sorry. En je kreeg 3x1 jaar contrackt dit zou was mijn laatste jaar contract dus zou hierna een vast contract gekregen hebben.
tja opzich lochies je zegt het zelf al je functioneerde niet goed, wat de reden ook was, dat maakt niet uit. je moet je werk goed doen. misschien had je beter even een paar weken thuis kunnen blijven toen, maar dat is achteraf. ik weet niet of je nu heel ander werk doet, maar ik denk dat het voor je zelf het beste is om je er bij neer te leggen dat je het niet meer hebt, hoe eerder je dat doet, hoe eerder je het van je af kan zetten.
Ja ik weet niet of ik wel terug zou gaan..de baan die je nu hebt bevalt je echt niet? wil je daar zowieso weg ook als je niet zou worden aangenomen bij je oude werkgever? zoja kan je het proberen maar anders zou ik niet zo snel meer terug gaan gezien je verhaal....
Het enige wat je kunt doen is een sollicitatie sturen... Ze zijn je niets verplicht en door je slecht functioneren geen verlenging is een geldige reden.
ik denk dat als je terug kan naar je oude werkgever, het nooit meer zal worden zoals het was voordat je je depressie kreeg. Hoe de situatie is afgelopen zal altijd wel in je achterhoofd blijven spelen (misschien ook wel bij baas en collega's) en daadoor zul je niet met het plezier en de ontspanning kunnen werken die je voor de depressie had. Je wilt jezelf waarschijnlijk 10 keer zo goed bewijzen en staat dan zo op scherp dat de kans groot is dat je juist weer fouten gaat maken. tenminste dat lijkt mij.