er was weer little einsteins op tv. mijn zoontje is er helemaal gek op. hij noemt zichzelf ook little einstein omdat hij rood haar heeft en zo een bril draagt als LEO. maar ik word er helemaaaal gek van. vresselijk irritant.zijn er andere mama's die de TV smaak van hun kindje soms echt ondragelijk vinden?
Ow ja hoor en dat blijft niet bij 1 tekenfimpje. Op nickjr. heb je bijv. bleu's clue's ofzo verschrikkelijk dat vind ik misschien het ergste van allemaal. Maar ook max en ruby vind mijn dochter helemaal geweldig en ik kan zo niet tegen dat stemmetje grrr.... Maar ja dan ga ik maar ff de was ophangen ofzo
Met stip op nr 1: blues clues nr 2: rory de racewagen probeer ik aan te leren 'wil je me helpen' roepen dora en diego 'jij MOET me helpen' zucht!
Hmm ik ga er even voor zitten hoor voor dit topic wij kijken dus om te beginnen al nooit naar nickelodeon... gewoon omdat ik de meeste tekenfilms echt verschrikkelijk vind wat we wel kijken en waar ik langzaam 's nachts wakker van word... al gillende "NEE CHERRYLEIGH!!" is my little pony vond ik vroeger zelf ook super dus het mag wel aan.. maar we hebben er maar 1 dvd van en dat bevordert het genot niet echt
Momenteel wil Quinten telkens big en betsy kijken komt naar the little pony's, en ik vind dat zo waardeloos en niet geschikt voor kinderen dat ik dat er snel afdruk
ja dora(heb je zin in om mee te doen????ik roep altijd neee) blues clues heel irritant ja. en ja ruby's stemmetje. eeeeen maar ja : waar zijn de ouders van max en ruby?????zusje zorgt vr het jongentje en af en toe komt oma langs maar dat is het qua familie...ik vind het erg triest om nr te kijken.
vroeger de teletubbies! vreselijk! Nu alle programma's die zijn ingesproken door een kind met een rollende RRRRRR... ik erger me er kapot aan. ik herhaal ook steeds de woorden die met een rollende rrrr worden gebruikt. kunnen ze daar geen andere kinderen voor vinden vraag ik me soms af
Het zandkasteel: het is gelukt het is gelukt het is gelukt, er is een drolletje uitgedrukt.............. Seriously.....................
Max & Ruby ('Nee nee nee Maxxx!!') Dora ('En JIJ moet helpen!' flikker op man...) Blue's Clues (gewoon helemaal irritant) Dirk Scheele (ik haat die vent) Wonderteam (met die fucking bleekselderij altijd aaaargh) Thomas de Trein (vind het gewoon raar...en dan met die dikke controleur maar zij vindt het gelukkig ook niet geweldig) Heb ooit één keer in Kabouter Plop de opmerking 'Dik zijn is niet mooi' gehoord en sindsdien erger ik me dood aan het hele programma. Leuk om kleuters dat aan te leren. En die dame van Zappelin vind ik ook hééél irritant, die zingt van 'Hoera, vandaag ben je jarig!' brrr...
Het is niet ( meer?) op de tv naar ik vind noddy verschrikkelijk! Die doet ook zo boos! Maar wilt dochter lief graag filmpjes van zien En verder igam ogam En heel veel van nicelodeon
helemaal mee eeens.mijn zoontje thomas de trein ook niet leuk. en het is heel vaak op tv op verschillende plaatsen.mijn zoontje zegt dan:toch niet weeeer????!!!
op baby tv het verjaardag liedje elke dag komt die langs en we een paar keer in ene uur tijd pfff.... word er knetter en knetter gek van maar me zoontje vindt het leuk... hahaha
Ons zoontje kijkt het liefst naar Buurman & Buurman, verschrikkelijk! Ook niet echt het goede voorbeeld zeg maar
Eigenlijk niets. Er wordt hier eigenlijk geen gewone dagprogrammering tv gekeken (alleen Sesamstraat). Als er TV gekeken wordt, dan is het een DVD en die vind ik allemaal redelijk te pruimen. Op den duur word ik aardig iebelig van Bob de Bouwer of Thomas de trein maar Winnie de Pooh blijf ik ook leuk vinden... Gelukkig hoef ik niet mee te kijken dus echt gierend gek kan ik er niet van worden. Mijn kinderen weten niet eens wat Nickelodeon is en weten ook niet dat Sesamstraat elke dag is . Wat wordt gekeken: - Thomas de Trein - Shaun the sheep (te leuk!) - Buurman & Buurman (vind ik wel grappig) - Bob de Bouwer (ook grappig) - Meneertjes & Mevrouwtjes (mwoah) - Winnie de Pooh films (leuk) - sommige Disney films (erg leuk) - Sesamstraat (prima) - Teletubbies (behoorlijk irritant maar we zijn er bijna vanaf..) - Nijntje (ook vrij vervelend maar kan ook niet meer lang duren) - Bumba (bleh. maar wordt zelden gevraagd) - Maja de Bij (traag maar leuke jeugdherinnering) - Zandkasteel (prima) Vandaag zei mijn zoon dat hij Mega Toby was.. toen ik vroeg wie dat was zei hij 'dat weet ik eigenlijk ook niet maar het klinkt wel leuk'
wat niet. wij hebben nu pebble tv en dus heerlijk de series van vroeger. seabert bassie en adriaan snorkels bamboe beren.
die fase had mijn zoon ook maar toen ze begonnen over gallemiesen en kroeg en bier drinken had ik zo iets van Uhm?????????????
1. Wonderteam --> 'dit is heftig zeg!'....aarrrggghhhhhh (en inderdaad die bleekselderij!!) Maar gelukkig begint het om 19u en dat is bedtijd! 2. Dirk Scheele --> grow up! Maar mijn dochter zit dit altijd ademloos te kijken als het op staat... tja, kan ik even de vaatwasser leegruimen of zo! 3. Blues clues --> alleen al die kleren van die 'vent', zo typisch fout Amerikaans. 4. The Backyardigans --> wie verzint nou zo'n titel: de achtertuiners(??), laat staan het script van deze tekenfilm...vindt ze hier ook niet zo leuk gelukkig! De series die ik wel vindt gaan en die ze ook graag kijkt zijn: - bobo (mogen overigens wel weer wat nieuwe afleveringen maken, want hebt stuk voor stuk ongeveer 5x gezien!) - kabouter plop - piet piraat (1000 borden brokkenpap!) - bumba (tja, op zich niet mijn grote favoriet, maar bij mijn dochter kan ie niet meer stuk... altijd even moment van rust in huis!) - dora - umizoomi (?) - zandkasteel - hoelahoep
We hebben er ook een DVD van (hoe erg ) en daar zit een aflevering op over wijn maken Die zap ik altijd maar door..
Ik vind niets heel erg, behalve dat verschrikkelijk blije mens van Zappelin, Nienke heet ze volgens mij.... Mens, doe rustig!!!
Waarom? Drink jij geen wijn? Ben je bang dat je kinderen dat ook gaan doen ofzo? Je kindje kijkt toch ook Bob de Bouwer.. en hij gaat toch ook geen huis of weg bouwen? Ik vind Buurman & Buurman juist wel leuk omdat ze zo creatief zijn