baby verzorgingsproducten.. Welke???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik vind Zwitsal heeeeeeeeeeerlijk ruiken, maar begreep dat veel baby's hier gevoelig voor zijn? Welke verzorgingsproducten raden jullie aan??

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik heb voor martijn zwitsal en hij heeft nergens last van.
    het meeste dat ik gebruik is de shampoo, wasgel, bodylotion en soms haarlotion maar daar word het haar heel vet van.
    ik gebruik trouwens niet de billendoekjes van zwitsal want had een keer pampers doekjes en die zijn een stuk vochtiger en voor mijn gevoel beter om de billen mee schoon te maken.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb ook zwitsal, ze hebben nu een lijn voor het gevoelige huidje. Ideaal. En het ruikt nog steeds heerlijk!

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik gebruik de lijn van het kruidvat (blauwe verpakking). Voornamelijk de wasgel en bodylotion.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gewoon zwitsal en als de kleine er niet tegen kan merken we het wel.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier ook de zwitsal producten aangeschaft.

7. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik gebruikte ook zwitsal maar alle 3 min kindjes kregen hier toch een flink geirriteerd huidje van. Bij elke zwangerschap eigenwijs omdat het zo lekker rook gewoon weer die spullen aangeschaft maar ze hadden er alle 3 last van. Vroeger raadde ze zwitsal zelfs af. Ik heb een tijdje natusan gebruikt maar dat rook niet zo lekker. Ik gebruik nu de badproducten van Lief.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, we beginnen uiteraard met zwitsal.... blijft toch de lekkerste geur hebben, vind het nou al heerlijk om m'n buik in te smeren :D maar als dat niks word dan moet er wat andesr gezocht worden inderdaad... je hebt ook Zarqa, maar dan moet je wel een goed gevulde portemonee hebben... man wat is die shit duur!

9. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    ik heb zwitsal sensitive body washgel en shampoo in 1. en voor na het douchen/ baden weleda olie om in te masseren

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik ben begonnen met de HEMA spullen ;)
    Had ook natusan en zwitsal in huis uit cadeaudozen. Wel handig voor het geval dat. maar die Hema vond ik prima ruiken. Inmiddels heb ik heel wat merken gebruikt. Net wat uitkwam in de winkel. En mijn zoontje heeft ook nooit een reactie gehad op die verzorgingsproducten.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Hier van nathalis, ruikt heerlijk! Zat in mijn kraampakket en ben er net achter dat je het ook online kunt bestellen.

12. Ik heb ook van Natalis, het zat ook in het kraampakket erbij :) Ik vind Zwitsal helemaal niks, vind het niet zo lekker ruiken en aangezien mijn man en ik beide een gevoelige huid hebben verwacht ik eigenlijk dat ons kindje dat ook zal hebben. Zwitsal is ook nog eens niet dierproefvrij en dat is voor mij erg belangrijk.

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij gebruiken produkten van Weleda.
    Natuurlijke produkten met een lekkere geur.

Zwitsal is behoorlijk geparfumeerd en daar moet je kindje tegen kunnen...

Groetjes Elke

14. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Zarqa en weleda. Ga ook nog wat van natalis bestellen bij mijn kraampakket.

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Balneum is ook heerlijk voor die kleintjes voor in bad. Kun je ook voor de haartjes gebruiken. Als kindjes een droge huid hebben kun je Balneum ook Extra vettend kopen.

Groetjes
    Nikki F

16. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Onze kleine kan wel tegen Zwitsal. Als je het niet aandurft koop je toch eerst een paar mini's. En anders heb je ook nog Neutral. Valt qua prijs ook wel mee. Volgens mij zijn we een jaar verder voordat ik de eerste flessen leeg heb, de die paar euro extra.... En wil je tóch echt de hele dag Zwitsal ruiken (zoals ik) zijn er altijd nog de geurbuiltjes van Zwitsal. En wat ik nu ook doe, nu de kachel weer aanstaat: een schaaltje water op de kachel met een paar drupjes haarlotion.....van Zwitsal!

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hadden ook alles in huis van Zwitsal maar helaas pindakaas, Louise heeft een eczeem huidje. Wij hebben veel van Etos huismerk, echt superfijn spul dat ook nog lekker ruikt maar Natalis en Natusan is ook erg lekker.

Na een tijdje weer een beetje Zwitsal haarlotion geprobeerd maar haar hele hoofdje zat meteen onder de plekken, weg dus met die zooi ;)

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Op aanraden van mijn dermatoloog ben ik Neutral gaan gebruiken... Die hebben ook een babyverzorginslijn....
    En evt. kan je daar ook wasmiddel van gebruiken...

ik doe Zwitsal haarlotion voor de geur op de kleine zijn kleertje... ;)

19. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

heb alles van zwitsal en af en toe wissel ik t wel eens af en gebruik wasschuim van lief!

Deel Deze Pagina