Hallo, Op dit forum vond ik de volgende website: www.oudermatch.nl Hier kun je je gratis registreren en kunnen we elkaar helpen met oppas. Als meer mensen zich hier inschrijven kunnen we elkaar via deze weg makkelijk vinden. Het leek mij heel erg handig. Je zoeken zoeken wie zich in jouw buurt ook aangemeld heeft en contact met elkaar opnemen. Misschien tot op de site? Groetjes Laura
Ik heb me ook net ingeschreven, je weet maar nooit waar 't goed voor is. Zag alleen wel dat er hier in de buurt nog niemand anders ingeschreven stond
Ik krijg me dus niet aangemeld! Hij blijft aangeven dat t emailadres niet klopt...hij verstuurd wel een mail met de bevestiging, maar vervolgens kan ik me niet inloggen
Hallo, Wel handig he! Jullie wonen dus niet bij mij in de buurt..helaas. Maar misschien volgen er nog meer..!
waarom lukt het me nu niet om in te loggen!!! Wat doe ik toch verkeerd! Hij stuurt de bevestigingsmail, ik klink op de link, dan moet je inloggen en dan blijft ie aangeven dat of het wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt!