Scheiden met een man die tegen werkt

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Tooto, Jul 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tooto

Tooto Niet meer actief

Enkele maanden geleden heb ik een scheiding aangevraagd, mijn ex wilt niet scheiden.
    Nu is het zo dat hij dingen sms't als: ik zorg er voor dat ze over geplaatst word naar een pleeg gezin etc etc, ik ben daar zo bang voor..
    Ik bedoel hij kan niets raars aantonen, hij denkt dat ik haar weg houd wat absoluut niet zo is maar hij vind gewoon; als ik haar niet heb, jij al helemaal niet.

Ben er serieus ziek van, wat een nare, zieke man zeg

2. IRL

IRL Nieuw lid

Jul 25, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een irritante vent, al ken ik jullie situatie niet goed natuurlijk. Zal als ik jou was die berichtjes bewaren, je weet niet hoe ver het gaat komen. Als er geen rare dingen gebeuren tussen jou en je kindje zal ik mij ook geen zorgen maken, dan valt er ook niets te bewijzen toch! Maar ik snap dat het op je zenuwen gaat werken. Succes ermee!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

alle berichten uitprinten en de communicatie verder via advocaat laten lopen.

4. Tooto

Tooto Niet meer actief

Bedankt voor de tips ga ik ook zeker doen, hij is zo manipulatief, en gelooft zijn eigen verhaal echt, ik negeer hem nu dan ook want het werkt niet, blijkbaar denkt hij na 2 maanden nog steeds dat ik het niet meen want hij sms net dat HIJ mij Eem laatste kans wilt geven, terwijl ik weg gegaan ben en nog steeds acter mijn besluit sta 😅

5. IRL

IRL Nieuw lid

Jul 25, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    oo komt mij zo bekend voor. mijn ex blijft ook vol houden dat hij bij mij weg is gegaan en verdraait ook alles. Klinkt haast als dezelfde man haha.. Vreet alle energie bij je weg! Doe je goed aan om niet met hem te communiceren, maar hoe doen jullie dat dan met jullie kindje? Dan moet je toch ook communiceren? Ik bedoel je had het over negeren, of negeer je alleen zijn verdraaiingen?

Ik heb alle digitale communicatie bewaart en spreek hem alleen nog als andere er bij zijn. Ik ben namelijk heel erg aan mezelf gaan twijfelen, omdat er steeds werd gezegd dat ik aan het liegen ben. Terwijl hij zelf alles verdraaide. Ik reageer niet meer op zulke opmerkingen, maar mocht het er toe komen heb je altijd nog bewijs. Maar ik begrijp je zenuwen echt heel goed, helaas!

6. Tooto

Tooto Niet meer actief

Erg herkenbaar inderdaad!
    Ik heb hem inderdaad proberen duidelijk te maken dat ik geen contact wil op betrekking tot ons kind na, in 2 maanden hebben ze elkaar 3 x gezien, vind in verschrikkelijk, maar er vallen gewoon geen afspraken te maken, of hij zegt; breng haar en als ik dan zeg mijn zus brengt haar hoeft het opeens niet meer, bah!

En dat aan je zelf twijfelen herken ik te goed, soms denk ik, misschien ligt het wel echt allemaal aan mij, niet dat het alleen aan hem ligt maar als ik hem moet geloven ben ik gestoord.. 😰

7. Hoela

Hoela Lid

Mar 20, 2015
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vader van mijn kinderen is ook weg en verdraait ook de hele boel. Ben aan mezelf gaan twijfelen, maar dat is nu wel voorbij.
    De ene na de andere rotstreek flikt hij nou. En het ergste is, hij dupeert daar de kinderen ook heel erg mee.

En nu wil hij co-ouderschap zodat hij geen alimentatie hoeft te betalen en de helft van de toeslagen en kinderbijslag krijgt. Maar hij wil niet elk weekend met ze zitten hoor.
    Echt, vader van het jaar...

Ik blijf het allemaal heel onwerkelijk vinden, 3 weken terug hielden we nog van elkaar, er kwam een ruzie en nu dit.
    De herkenning is fijn te lezen hier, maar wat erg voor alle moeders en kinderen!

8. Tooto

Tooto Niet meer actief

Jeetje meid wat naar, vooral omdat het zo onverwachts wam!
    Heel veel sterkte!

9. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

Jun 22, 2009
    847
    1
    18
    Ben jij met mijn ex-man getrouwd ofzo? Dat is precies hetzelfde wat mijn ex-man zei. Dreigen met pleeggezinnen, as hij haar niet kreeg, dan ik ook niet. Het enige wat je kunt doen is het langs je heen laten gaan en je realiseren dat de dingen zo'n vaart niet gaan lopen.

10. Tooto

Tooto Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk! Hij belde van de week om te vragen of ok de scheiding even op pauze kon zetten (hij moet binnen nu en 4 weken reageren, maar heeft volgens mij geen advocaat) toen ik nee zei was hij verontwaardigd.. Hij zei ik kan zelf ook uitstel vragen.. Uh ja dan doe je dat toch 😅 dus het zal zeker geen vaart lopen..

Share This Page