Wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Stel, je ziet een foto voorbij komen bij iemand van een tatoeage die verkeerd gespeld is. Zou je er wat van zeggen? Als je niet close bent met die persoon?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, ik zou alleen van achter mijn schermpje zitten gniffelen.. :)

3. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Dat zag ik afgelopen week ook. Best wel rot, want het was volgens mij een tatoeage met een behoorlijke emotionele lading.
    Er stond: alles klopte, behalve jou hart (hart was dan een getatoeerd hartje).
    Tja...jou moet jouw zijn.
    Ik zag de foto voorbij komen via via, en ken diegene persoonlijk niet. Heb er dan ook niet op gereageerd, als het iemand was geweest die ik kende en ik kende ook het verhaal erachter, dan had ik kunnen inschatten of het wijs zou zijn geweest er iets over te zeggen....
    Ik snap sowieso niet dat je niet driedubbel checkt voor je iets permanent op je lijf laat zetten.
    Dit geval vond ik gewoon erg rot, maar er zijn er ook die echt zooooo lachwekkend zijn :)

4. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Was vorige week toch ook bij tattoostories? And met een T hahah hoe dom ;)

Maar ligt idd aan wat voor tattoo het is, zolang ik ze persoonlijk ken en de situatie er naar is zou ik er zeker wat van zeggen.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh stom is dat! Ja ik zou er subtiel wel iets van zeggen zodat die persoon niet voor schut loopt...;)

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dan heeft degene die de tattoo gezet heeft het ook verder niet gechecked en klakkeloos overgenomen....???

7. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks van zeggen.. het gaat om het gevoel dat iemand bij zo'n tatoeage heeft en ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik dat gevoel heb verpest.
    Al ben ik redelijk allergisch voor grammatica en spelfouten... het is niet aan mij om daar wat van te zeggen.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ken gelukkig niemand die dat heeft. Ik denk dat het aan de situatie ligt of ik er iets van zou zeggen. Sommige mensen hebben humor en anderen totaal niet. Ik weet in ieder geval wel welke kennis/vriendin het kan overkomen :D !!! Dat vind ik op zich al grappig - de gedachte dat ik het haar dan ook niet zou kunnen vertellen omdat ze er niet om kan lachen, maakt dat ik driedubbel zou lachen op dat moment :)

9. petrova

petrova Actief lid

Nee, ik zou er niks van zeggen, maar ik zou het waarschijnlijk wel aan iedereen in mijn omgeving laten zien om erom te lachen... Erg eigenlijk haha

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ligt er een beetje aan hoe je diegene kent. Bij een collega of kennis zou ik er wellicht discreet iets van zeggen.

11. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oh, wat erg. :D

Denk niet dat ik het zou zeggen, althans niet van achter mijn laptop. In het echie zou ik mijn reactie niet kunnen verbergen vrees ik... :)

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Sja, ik twijfel nog. Het is in een buitenlandse taal en als je het intikt op google om de vertaling te zoeken word je overspoeld met dit zinnetje, overal hetzelfde gespeld. Ik ben niet thuis in die taal maar google zegt genoeg lijkt me. Pfff.... het is ook nog eens samen met iemand anders gezet, zelfde! Vraag me af of die ook zo staat.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik denk niet dat ik er iets van zou zeggen. Toch zeker niet als het een emotionele betekenis heeft.

Mijn man heeft de 'W' bovenaan zijn rug laten zetten toen zoontje net geboren was. Gelukkig ging ik mee want anders stond er een 'M'...

Deel Deze Pagina