ben maar niet ongerust ik vind het gewoon belachelijk zulke sites. voor mij een geval van de kat op het spek binden ( bedoel er zijn veel mensen denk ik nieuwsgierig naar en gaan zich inschrijven) ik denk dan alleen maar aan de kindjes die door zulk soort achterlijk gedoe weer een papa en mama hebben die uit elkaar gaan. maar goed ik zal wel ouderwets zijn.
Ik kan me hier echt niet druk om maken. Als je partner vreemd wilt gaan doet hij/zij dat denk ik vroeg of later toch wel. Website of niet. Dan zijn het wel chatsites oid... En misschien is het wel wat voor mensen met een open relatie? Net als second life. Over parenclubs is ook niemand meer verbaasd. Het zijn volwassen mensen die zelf de keuze maken. Site of geen site.
Monogaam is zooooooooooo 2012 Ik had hem ook al eerder gehoord, maar ik vind het te debiel voor woorden. En ja, vreemdgaan gebeurd toch wel in de wereld, maar voor mij klopt dit dus echt niet, maar het hoeft niet gepromoot te worden. Wat Henkie zegt, je hoeft de kat niet op het spek te binden. Ik ga er maar vanuit dat ml zijn handen al vol genoeg heeft aan mij Ik ben alleen al te lui om vreemd te gaan, kost toch ook veel te veel energie om dat verborgen te houden en allemaal in goede banen te regelen
nee hoor ook op de "ouwe velletjes zender" van radio 10 gold hoor ik regelmatig de second love reclame
haha en als je nu ook nog goed in je talen zit dan ben je international text prostitute oftewel ITP-er, staat vast heel indrukwekkend op je cv
Mijn bescheiden mening is dat als je relatie goed is, je je ook niet laat lokken door zulke reclames, dan laat het je koud.
Ik verbaasde me ook al enorm over de sites! Vreemdgaan is wel erg makkelijk en geaccepteerd op die manier. ..
hihi hier net zo.... zou niet weten wanneer ik zelfs vreemd moest gaan. ben blij als ik snachts ene paar uur mag slapen....
Ik vind het niet kunnen. Ja, als iemand vreemd wil gaan zal hij/zij dat toch wel doen, maar aanmoedigen dingen te doen achter de rug van de partner om, vind ik altijd een beetje triest.
Gelukkig staat er niemand met een pistool gericht om je te dwingen hieraan mee te doen. Als je bij je volle verstand bent kun je wel overwogen beslissingen maken! Ze doen maar met die sites. Kan dr niet wakker van liggen!
Mss moeten sommige dames wat meer aandacht aan hun relatie schenken, dan aan het bestaan van een website.
Er zijn zoveel mannen die vreemd willen gaan en als ze het willen doen dan doen ze het echt wel hebben ze geen reclamespotje voor nodig google is hun beste vriend. Werk ook net als de andere dames in die branche daarom zal ik er ook wel niet zo van schrikken. Er zijn teveel mannen getrouwd met kinderen op zo een site dus als ze echt willen.
Ik maak me er niet druk om, je wil niet weten wat voor sites er allemaal bestaan, mensen beslissen zelf of ze gaan kijken of niet.