hallo, even een vraagje, alyssa is vandaag 4 weken geworden, en nu vroeg ik me af of jullie ze zouden wakker maken voor haar late avond voeding of jullie ze zou laten slapen tot wanneer ze vanzelf wakker komt. gisteren was haar laatste voeding 7u en heeft ze tot 12u30 geslapen en dan tot 4u30. vanavond zal haar voeding normaal 7u45 zijn mss 7u30, wat zouden jullie doen? alvast bedankt
Ik zou haar laatste avondfles al slapend geven.... En dan kijken hoelaat ze in de nacht /ochtend wakker word Ik heb altijd op "vaste tijd" de laatste fles gegeven, en hier sliep ze met 3/4 weken de nachten door Af en toe snachts nog flesje
Idd... Wakker maken... Zij het dat je dan zelf lekker kunt gaan slapen in de wetenschap dat zij ook haar buikje vol heeft. Ze is nog zo klein.
Ik vind voor een kind van 1 maand om 7u de laatste voeding wel vrij vroeg, hier altijd op verzoek, ook de nachten. Vanaf 3 mnd om 19.30 de laatste fles en dan sliep ze tot 5u. Vanaf 4/5 mnd tot 6u en sinds 11 mnd geen avondfles meer maar een (extra) toetje en dan slapen tot 6u/6.30
ik heb ze om 7u45 eten gegeven , en om 9 uur zat ze in bed, heb ze niet wakker gemaakt en ze is vanzelf wakker geworden om 1U30 dan eten gegeven en geslapen tot 6u45 dus kan niet klagen hopelijk doet ze zo voort...