Ik ben vorige week woensdag eindelijk na 89 dagen ongi geworden en dat was zondagmorgen helemaal over. Kom ik net van de wc af. Ben weer aan het bloeden. Ik heb een vorig topic hierover gelezen en kwam daar niet helemaal uit. Kan het zijn dat ik een innestelingsbloeding heb? Sorry voor de dubbele vraag misschien, maar ik weet het gewoon even niet meer.
Jeetje dat is nog eens een lange cyclus zeg. Ik heb geen idee waardoor die bloeding weer is ontstaan misschien hebben andere wel een idee. En vragen mag altijd toch dara zijn we voor.
Het lijkt me een beetje vroeg voor een innesteling.. als ik tel, ben je nog niet bij een eisprong, denk ik.
Hoihoi! Gezien je menstrautie erg onregelmatig is zou het kunnen dat je een heel erg korte cyclus hebt dit keer en dat het idd een innesteling kan zijn... Maar het kan net zo goed ook gewoon iets anders zijn... lekker duidelijk he?
Jeetje ik weet het echt niet meer hihi. Ik wacht wel gewoon af hoe moeilijk ook. Was zo blij dat ik eindelijk na 89 dagen ongi werd en dat ik eindelijk een beetje wist waar ik aan toe was, maar nu is alles weer even onduidelijk hihi. Raar lichaam heb ik :s
Nou dat kan bijna niet... het is nu dag 3 na de menstruatie? wanneer moet ze dan een eisprong hebben gehad? tijdens de menstruatie dan? je ei heeft nog 4/5 dagen nodig om in je baarmoeder aan te komen en te beginnen net innestelen.
je hebt gelijk natas... technisch gezien lijkt het me niet logisch als je een ei krijgt in je menstruatie maar he..de wonderen zijn de wereld nog niet uit...toch Misschien een super ei? Ik weet niet wat het is meis...bloedt het nog steeds en is het evenveel?
nee, het is inmiddels opgehouden. Ik denk dat het misschien een nabloeding is, ik weet niet of dit kan?