website zondags gesloten

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ahaa!
    weer wat geleerd, vond het maar vreemd dat de site op zondag 'gesloten' was, maar wist dus absoluut niet dat ze christelijk waren..

naja weten we het nu, en kan ik het toch beter begrijpen :)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zit in een gereformeerde kerk maar bij ons kun je echt niet zien aan de jurk of ze seks hebben gehad voor het huwelijk hoor.
    Mijn allerbeste vriendin was zwanger toen ze trouwde 18 weken ''mag'' ook niet volgens de kerk maar zij is toch in een hele mooie witte jurk getrouwd hoor in een gereformeerde kerk...
    Mensen die er ''niks'' van af weten oordelen vaak zo over Christenen maar het zijn ook gewoon normale mensen en die zijn echt niet heilig hoor iedereen maakt ''fouten'';)

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Onder vermelding naar regel 1.21 van de forumregels doe ik dit topic op slot:

1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd.

Verder wil ik graag nog even toevoegen dat veel mensen aangeven dat er op zondag niet gehandeld zou mogen worden. Volgens mij moet dit wel wat breder gezien worden. De bedoeling van de zondag is om deze aan de Heer te besteden, niet om achter de pc/internet te zitten. Volgens de informatie die ik heb, is dat de reden dat zij op zondag dus hun website sluiten.

Groeten,
    Josien

Deel Deze Pagina