Wil jij mij ook een pb sturen? Wij wonen in regio Arnhem EN zijn gek op lekkere taarten! Ik denk als je het goed aanpakt je "toko" wel eens heel goed zou kunnen gan lopen. Ik ben de laatste maanden met verjaardagen e.d. tegen het probleem aangelopen dat er niet veel keus is in deze regio. Een paar zitten altijd vol en ééntje hier vlakbij vonden wij niet lekker. Kortom, ga ervoor meid! En vergeet de mond-op-mond reclame niet, zo ontzettend belangrijk, zeker in jouw branche. Ik zal je website ook nog even bekijken als je mij dus pb stuurt.
Wil je mij mischien ook een linkje sturen? Ben wel nieuwsgierig heb zelf ook een aantal site's gemaakt en ben altijd aan t neuzen tussen leuke scripts etc en t begint n beetje n hobby te worden geloof ik Liefs mij
kun je niet flyeren in je omgeving? Ik denk nl. dat je mensen nieuwsgierig moet maken. Verder zul je het voor een groot deel moeten hebben van mond op mond reclame
ja idd zo iets zat ik ook te denken , wacht even een leuke aanbieding bij vistaprint af en dan bestel ik iets van flyers of kaarten om af te geven en op te hangen .
Wel jammer dat ik dat niet heb zo'n bezoekersteller, had het ook wel willen weten eigenlijk hoeveel mensen er op mijn taartensite komen.......mja, misschien beter ook, anders ga ik net als jou Romaira me de kop gek maken waarom ze niet bestellen hihi ennuh als iemand mijn taartensite wil zien mag je mij ook pb'en
Ik moet zeggen je taarten zien er lekker uit en de prijzen zijn ook nog eens erg aantrekkelijk! Alleen de afstand is best ver dus denk dat het misschien toch aan dat ligt. Ben in juli jarig dus wie weet kan je voor mij dan een lekker stuk taart voor me bakken..
Misschien een poster op scholen en creches hangen? Of op dat soort sites (dus voor zwangerschap, geboortes en kinderen) een link plaatsen? Dan zit je al met verjaardagen en geboortes die je dan kunt krijgen. Vaak kun je ook op startpagina's een link krijgen, kun je opgeven. Kan ook nog zijn dat je wel veel bezoekers krijgt, maar mensen die niet in de buurt wonen. Zou dus vooral in je eigen omgeving flyeren en op lokale websites een link laten zetten. En vooral veel in je omgeving vertellen zodat je mond-tot-mond reclame tot stand brengt.