Website?

Discussion in 'Baby homepages' started by ssgerundt, May 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Hoeveel betalen jullie voor de website van jullie kindje en zijn er eigenlijk ook gratis website's?

2. Niet meer actief

bij beebiesite.nl kun je ook een gratis account nemen alleen kun je dan niet zoveel foto's enzo opslaan. Ik heb eenmalig een bedrag gestort, weet zo ff niet hoeveel maar de account bedragen staan wel op de site zelf.

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
  4. Niet meer actief

http://www.ukkiesweb.nl is ook een leuke..betaal je niet super veel voor en na een jaar kan je het op dvd krijgen..

5. spooky

spooky Bekend lid

Mar 15, 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    toddler is erg leuk vind ik

6. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    ik zit bij beebiesite.nl 20,00 heb ik gedaan je kunt ook voor meer € doen maar ik vond het zo wel genoeg neem eens een kijkje :D en een berichtje achterlaten natuurlijk ;)

kuzz

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb een weblog... ook gratis

8. lidia

lidia Fanatiek lid

ik heb een site bij toddler.. die is ook gratis

gr lidia

9. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik betaal 20 euro bij beebiesite omdat ik ieys meer op de site wilde doen kom kijken en zet je boxen aan bij het opstarten van onze site

10. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    ik heb ook een betalende account bij beebiesite vind het een leuke site met veel mogelijkheden.

11. Niet meer actief

Ik heb ook het betalende account van beebiesite.nl daar kun je net meer mee heb ik al gemerkt maar ik heb het account omdat ik het gekregen heb ,,, het is een leuke site!

http://benthestam.beebiesite.nl

12. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Mijn man heeft onze website gemaakt!

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Mijn partner heeft een webhosting bedrijf, en als we straks een kkindje mogen ontvangen dan gaat hij waarschijnlijk achter zijn naam draaien. ( hij heeft zijn achternaam.nl dus dan wordt het bv crarmen. zijn achternaam.nl)

Zelf vind ik het zo jammer dat er veel website s willen verdeinen aan jouw geluk zeg maar..

Dus als ik niet deze partner had gehad dan had ik voor de gratis website gegaan... ( hoewel je dan vaak aan reclame banners vast zit...)

14. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    3,135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    ik heb van mijn zorgverzekeraar een jaarabonnement op Kindje op Komst gekregen en daar zit ook een gratis website bij.

15. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

Jan 1, 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik heb hem zelf gemaakt met Frontpage en het kost me niets.

Via mijn provider krijg ik zoveel mb gratis om een homepage te maken. En om eerlijk te zijn het is niet moeilijk als je het eenmaal snapt.

Mocht iemand eens hulp nodig hebben met het zelf maken wil ik best via mail of msn helpen.

Kijk maar eens op onze zoon zijn webpage

16. Dachza

Dachza Nieuw lid

May 23, 2007
    1
    0
    0
  17. Gerieke

Gerieke Actief lid

Mar 6, 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    bij toddler, kun je er ook foto's opzetten?
    Ik kijk er namelijk wel eens op, maar zit dan op m'n werk en daar moet nog wat geinstalleerd worden (op de computer) en dan kan ik op die site niets openen....
    Komt dat omdat ik hier op de computer nog wat moet installeren, of komt het omdat je niet bent ingelogd....?
    Groetjes!

Share This Page