Gedoe met de babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fee90, 23 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Even een spiegel nodig, ik zie door de hormonen de box niet meer.

We hebben een kinderkamer uitgezocht voor +-850 euro, ledikant+kast+commode.
    Manlief is aan de slag gegaan de kast in elkaar te zetten en we kwamen er al snel achter dat de kwaliteit waardeloos is. De deurscharnieren trokken schroef+plastic plug zo uit het zeer kwetsbare materiaal. Legplankje schroef aan 1 kant paste niet. Drama. We zijn niet begonnen aan de commode en aan ledikant.

Dus ik maandag gebeld, ja mevrouw dat moet u foto's mailen. Prima, ik had de mail al klaar en zou binnen een werkdag bericht krijgen. Dinsdag eind van de dag weer gebeld, want nog niks gehoord. Ze kon de mail niet vinden, of ik de dag erna wilde terugbellen.
    Weer gedaan, zegt dat meisje: Ja heeft u meerdere foto's erin zitten, want dan komt het bij ons vaak niet binnen, stuur het nogmaals foto voor foto dan krijgt u binnen 2 werkdagen bericht. Ik gaf haar al aan dat ik dat niet echt acceptabel vond en waarom mij dat niet gelijk maandag verteld was?

Heb er smiddags weer achteraan gebeld of het nu wel binnen was, dat was zo en hij ging er gelijk mee aan de slag. Duurde alsnog een halve dag en heb weer gebeld toen kreeg ik binnen 10 min een voorstel.
    Vanuit de verschillende opties gekozen voor mijn eigen voorstel/eis, nl geld terug want de kwaliteit vertrouwde ik totaal niet meer.
    Binnen twee weken zou het opgehaald worden, zou nog gebeld worden voor de planning.

Krijg ik een telefoontje vandaag, kan het pas over 3 weken opgehaald worden, mijn man is dan in het buitenland dus dat komt echt zo gruwelijk slecht uit. Daarnaast wordt het geld pas overgemaakt als de kamer bij hen in het magazijn aangekomen is. Ik gaf haar aan dat dit niet de afspraak was en dat ik wilde dat ze eerder kwamen, snap dat ze routes hebben maar dit is onnodig rekken en voor ons zeer lastig.
    Ze kon niet eens iets overleggen of proberen. Toen stelde ik voor dat in elk geval een gedeelte van de betaling al teruggedaan zou worden, zodat ik tenminste een nieuwe kamer kan uitzoeken.
    Kon allemaal niet en ze kon ook niet meedenken.

Ik vind het zo ongelooflijk schofterig hoe ze er mee omgaan, heb het idee dat ik nu zelf af heb moeten dwingen dat ze met een oplossing kwamen door er steeds achteraan te bellen en ze de boel gewoon onnodig rekken ook om de uitbetaling zo lang mogelijk te laten duren.
    De manier hoe ze tegen de klanten praten is kortaf en bot en er wordt totaal niet meegedacht.

Ik had nog voor 500 euro in mijn winkelmandje bij ze liggen , maar ik bestel echt niks meer daar.

Aan de ene kant denk ik: Het wordt nu opgelost. Maar de hele manier waarop voelt zo klote en negatief, merk dat ik me daar nu erg over opfok.

Zo, dat is eruit:p

2. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Prenatal toevallig? ;)

3. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik zou ook woest zijn. Erg jammer dat ze zo met klanten omgaan :(

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Idd enorm slechte service! Het is in feite ook nog niet echt opgelost, ze moeten het eerst komen halen toch. Zou er weinig vertrouwen in hebben. Misschien op social media je verhaal delen bij de betreffende winkel, dan krijg je misschien een ander te spreken..?

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Alles documenteren.

Alle gebeurtenissen tot nu toe samen met de gemaakte afspraken mailen ter bevestiging! En blijven rappelleren tot het naar jouw tevredenheid is opgelost.

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Bedankt voor de reacties, dacht al even dat ik me aanstelde. Want zo'n gevoel geven ze je...
    Maar ik vind 850 gewoon echt wel veel geld om 3 weken op te wachten. Gelukkig heb ik nu wel zwart op wit staan dat ze dat doen zodra het opgehaald is maar het is inderdaad toch afwachten of we niet nog een rare twist komt.
    Als het niet goed wordt opgelost post ik hier de foto's van de "kwaliteit" en naam winkel, ben zelf ondernemer en wil bedrijf altijd de kans geven op te lossen maar dit is echt niet tof zo.
    Geen prenatal btw;)

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik zou ook kwaad zijn! 850 euro is niet niks! Balen dat ze op deze manier met klachten omgaan, dat siert ze totaal niet.
    Vind het ook raar dat ze er zo lang over doen om de kamer op te halen... 3 Weken?! Moet die vrachtwagen nog in elkaar gezet worden ofzo?
    Ook vervelend dat je zo lang moet wachten op je geld. Snap dat ze het compleet willen hebben voordat ze uitbetalen, maar vond jouw voorstel van de helft heel erg redelijk.

Hopelijk gaat het allemaal lukken en heb je binnenkort een fijne en mooie kamer!

Deel Deze Pagina