welke kinderwagen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by mamadee, Apr 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamadee

mamadee Actief lid

Jun 10, 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    Hoi,

Over 7 weken verwachten wij ons tweede kindje en we zijn dan ook druk op zoek naar een kinderwagen.
    Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn er zoveel en de een nog duurder dan de ander.
    Ik wil het liefst een kinderwagen die makkelijk in en uitpakt, vrij compact in de auto past en die een goede hoogte heeft aangezien we allebei best lang zijn.
    Heeft er iemand tips of ervaringen voor ons en zouden jullie dan nieuw kopen op bijv via marktplaats?

Groetjes

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wij hebben de Joolz Day gekocht via Marktplaats.
    Is een ruime en hoge wagen qua kinderwagen bak e.d. (ook qua duwstang), maar daarbij wel lekker compact in te klappen.

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Wij hebben een Mutsy Evo, ook erg makkelijk neer te zetten, verstelbare duwstang en heel klein op te klappen.
    Op youtube staat er een leuk filmpje van ;)

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Hier ook de Evo, vind hem ook ideaal achter in de auto, mooi compact! En hij rijdt heel fijn is licht en soepel.

En niet te vergeten : Hij is vriendelijke geprijsd.

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,106
    1
    38
    Hier net de mutsy 4 rider single spoke binnen gekregen. Ben er nu al heel blij mee. Ruime bak, makkelijk in en uitklapbaar en past in elke auto. Ik vond veel andere wagens gewoon ontzettend klein qua reiswieg grootte, zoals de stokke en joolz.

6. Tineke87

Tineke87 Niet meer actief

Wij hebben de Joolz Day Earth gekocht. Prachtig mooie wagen en mooi hoog. Helaas moet ik nog even wachten om hem te proberen maar tot nu toe ben ik er erg blij mee, hij is wel duur maar nu kan zowel ik als mijn vriend er recht achter lopen. Ook is het buggy gedeelte te kantelen. Ik zou sowieso voor een kinderwagen gaan die dat kan. Erg handig als je kindje net niet meer in de reiswieg past.

7. Veneno

Veneno Lid

Apr 11, 2013
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf nog maar net zwanger maar heb een kinderwagen gezien waar ik helemaal verliefs op ben en dat is de mima xari!

Meestal.zijn de wagens die je echt helemaal kan verstellwn toch iets duurder

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Kijk eens naar de Transit van Babydump. Wij hebben die besteld.
    Zeer soepel, wendbaar, vouwt supercompact op. Is een wagen die naar wensen van de klant is ontwikkeld door Mutsy en voor een zeer mooie prijs. Op dit moment 429 met alles erbij en incl maxi cosi.

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4 en die vouwt ook heel erg compact op. Mag hem hopelijk met ongeveer een maand of vijf uitproberen ;)

10. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Wij hebben gekozen voor de Transaction Combi bij Babydump. Ideale wagen vonden wij! Makkelijk in te klappen en past in onze auto. Kost nu 399 zag ik op de site.

Je krijgt er een maxi cosi bij, dus da's wel handig!

11. bloemetje86

Sep 2, 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de maxi cosie mura vier wieler gekocht. Vouwt compact op is wel iets zwaarder en groter (als je hem opvouwd) als de joulz maar wel een ideale wagen ook voor in de bossen. (Weet niet of dit de bedoeling is) En de bak is wat groter dat vondt ik persoonlijk erg fijn hier kan het dan net wat langer in liggen. ga hem over ongeveer vier weekjes uitproberen!

12. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier fan van quinny!
    Die raad ik iedereen aan...

Heb quinny buzz en quinny zapp (buggy) en quinny zapp extra (buggy)

13. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Hier een Mutsy 4 rider, goed in te klappen en de wielen kunnen heel makkelijk van het onderstel af waardoor het heel makkelijk achterin een auto past. Wij hebben hem vooral uitgezocht omdat we allebei lang zijn en de wagen heel stevig is en geschikt om in de duinen en het bos te wandelen, heb ik ook veel gedaan.
    Hij is ook niet heel zwaar, moest em steeds vam onze portiektrap afsjouwen en dat lukte prima.

14. Linana

Linana Niet meer actief

Ik zou je willen adviseren om ff op babyvalue.nl te kijken. Daar staan veel quinny en maxi cosi kinderwagens, nieuw, maar uit een vorige jaar (of 2 jaar terug)
    vaak is het enige verschil de kleurpaletten. Je bent dan sws een stukje goedkoper uit en misschien staat er iets tussen wat je bevalt.

Ik heb zelf de maxi cosi mura voor de kleine en dat is geloof niet de goedkoopste die er tussen zit, maar wel een hele stevige vind ik zelf.
    Als ze de stad aan het openbreken zijn, zoals nu bij ons, en we moeten over een stuk zanderige grond met hobbels, doet die het prima en heeft de kleine nergens last van. Echt een heerlijke wagen

15. mamadee

mamadee Actief lid

Jun 10, 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik ga vanmiddag eens naar de babydump om de evo en transit/transaction uit te proberen en misschien nog wat andere;)
    Het begin is gemaakt dus kben helemaal blij.
    Iemans misschien nog ervaring mrt de x-adventure x-line?

16. moradora

moradora Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    1,310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    wij twijfelden tussen de evo en de transaction.
    de transit viel voor ons af omdat de buggyzit maar in in 1 richting kan.

uiteindelijk de evo gekocht want die kleuren vonden we mooier ;)
    maar manlief wilde graag de transaction. wat completer voor een lagere prijs.

17. famke80

famke80 Bekend lid

Aug 2, 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben de easywalker sky. Gunstige prijs als je ing rentepunten inleverd. En mijn vriend vindt deze erg stoer. Achter de meeste wagens zou hij niet gezien willen worden en nu we deze een paar maanden gebruiken heeft hij nog steeds geen mooiere gezien.

18. cooksie

cooksie Bekend lid

Aug 24, 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik heb de Transit, en daarbij kan het zitje wel 2 kanten op. Juist bij de Transaction niet.

19. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    Ik zou wel opschieten met het kopen van een wagen, vaak zit er nog wel levertijd op!

Wij hebben een Mutsaers wandelwagen, bevalt erg goed. Maar volgens mij is dit model niet meer te koop

20. moradora

moradora Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    1,310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Oja ik haal die twee steeds door elkaar:)

Share This Page