Ja ik zag het al. Mij iets te druk, als zij een programma op tv aan het kijken is hoef je zelf niet meer te kijken volgens mij....
Kidzsupplies | Webwinkel voor baby- en kinderkamer decoratie deze heb ik net gevonden vind ik ook heel leuk.
Aukgaaf Trends4Kids & Lifestyle, kleding en woonwinkel in Velden Hier heb ik een aantal leuke dingen voor de babykamer vandaan. Voedingskussen | Hip & Blizz Kraamkado | Voedingskussen échte Musthave....zo'n Voedingskussen | Hier heb ik een mooi voedingskussen gekocht.
is ook geen link, heb gewoon de website uitgeschreven. oh en ik zie dat ik het verkeerd geschreven heb Tum Tummetje - HOME deze moet wel lukken als het goed is.
ooh wat leuk! Hier blijf ik ook even terugkomen. Benieuwd naar nieuwe reacties Qua spulletjes weet ik niet echt sites....Wel is het leuk om zelf dingen te maken. Zoals een oude wieg opschuren en schilderen en daar je eigen beranding van naaien en zo. Een vriendin van me had dat gedaan en zoiets leuks heb ik nooit gezien in winkel! Wat ik wel nog weet is een site waar je je eigen geboortekaartje kan laten ontwerpen! Echt super leuk! Heeft die vriendin toen ook laten doen. Je moet gewoon zeggen wat je wilt en dan maken ze er ontwerpen van. Ze had toen een super leuk kaartje! de site was prenacards.nl
Het Uilennestje Geboortekaartjes | Facebook Super leuke mutsjes, hebbedingetjes en geboortekaartjes.. Nu ook een like actie waarmee je een mutsje kunt winnen (als je facebook hebt).
Leuke (niet hele goedkope, maar wel echt heel flashy) rompers en pakjes!! Children's Clothing and Gifts from Juicytots, Designer Kids Fashion by Molo, Hatley, Smafolk, Bob and Blossom
Leuke handige sites Welkom bij baby-hebbedingen vind ik ook erg leuk,maakt alles persoonlijk evt met naam erop, niet duur, laatst labeldoekje en speenkoord als kraamkado besteld,snelle levering en ziet er netjes uit, Op Facebook regelmatig like acties.
Welkom bij Vrolijk Hout. Daar hebben wij voor onze kinderen leuke naambordjes laten maken voor op de slaapkamerdeur.