Whhahahaha!! Ah nee joh.. Ik heb (voor ik zwanger werd) een doek van A&A gekocht omdat ik een sucker voor zachte stofjes ben en A&A doeken echt het summum der zachte stoffen is. Zo fijn... Ben dus nu ook aan het sparen voor nog zo'n set, alleen ze zijn ZO duur. Je kunt ze ook echt overal voor gebruiken, voor onder het hoofdje, over je wagen als je kindje ligt te slapen, als lakentje in de zomer enzovoorts. Gelukkig heeft Jollein ook een goedkopere variant, maar of die net zo zacht zijn als de ekte ekte A&A's, dat weet ik niet. Ik ben in ieder geval om
Goed kraamcadeau dus!!! Ben persoonlijk niet zo'n Jollein-fan. Betaal liever iets meer voor kwaliteit. Zoals ik het lees zijn die doeken over een paar jaar nog te gebruiken voor weet ik het wat...
Hip & Hot, de site die trends voor je spot! is ook een hele leuke site! Staat vol met leuke webwinkels.
Babyhebbedingen.nl leuke zelfgemaakte accessoires en alles wordt helemaal naar jou wens gemaakt.. Van spenenkoortjes tot pamper etuis en lakentjes tot naam 3luiken voor op de babykamer..
Houten Speelgoed | Loopfietsen, fornuisjes, houten treinen, hobbelpaarden en meer, voor uw (klein)kind Super mooi speelgoed. Ik ben gek op mooi en goed speelgoed en dat is daar volop te vinden! Net een boxhanger besteld, hoef ik zelf niet met de rammelaar constant boven de box te hangen haha.
Wat een ontzettend leuk topic! Ik heb alle leuke websites gelijk even opgeslagen bij m'n favorieten. Ga ik een dezer dagen eens even rustig neuzen. Het wordt tijd voor de 20wkn echo, dan weet ik eindelijk wat het wordt en kan ik tenminste gericht op zoek.
2 leuke retro sites ( heb er zelf niks besteld, was gewoon even aan het rondkijken) Hobbelen & rijden - De Oude Speelkamer http://www.barbamama.net/shop/index.php?page=shop.browse&category_id=187&option=com_virtuemart&Itemid=2
Misschien al bekend, maar ik vind dit echt een heerlijke site om op te sneupen: Met de Hand Als je tenminste houdt van spul wat zelf gemaakt is.. Leuk topic trouwens!
https://www.littlerockstore.nl/ Deze kwam ik vandaag bij toeval tegen op Twitter. Echt geweldig leuke shirts en rompers ook voor de baby van diverse rock bands. Moet natuurlijk wel je smaak zijn, ik word er iig errug enthousiast van.