Hallo dames, Ik heb ook nog een leuke website www.hipzeilenzo.nl Het was al eerder in dit topic besproken en toen werd er aangegeven dat er een virus actief was op de site. Inmiddels is, na contact met de bouwer van de website, het probleem verholpen. IK kan iedereen de site aanraden, superleuke producten, lekker fleurig, niet duur en ik kan inmiddels uit eigen ervaring zeggen ook een zeer goede service! Groetjes, Juf80
Supermakkelijk, die websites. Lekker vanuit de luie stoel bestellen Ik heb zelf een ster met naam gekregen die bij Katvanhuis.nl vandaan komt (Ster met naam, een origineel kraamcadeau | Kat van huis). Erg persoonlijk en superlief. Zit een belletje in waardoor mijn dochter er ook steeds tegen aan wil slaan. Ze hebben nog veel meer leuks
Ik vind dit ook een hele leuke site met echt superleuke kleding! vraag me alleen af, is er al iemand die ervaring heeft met bestellen/ kopen op deze site? hoe gaat het met betalen? kun je gewoon met ideal betalen of moet het met paypal of creditcard ofzo? want dat heb ik beide niet. en hoe zit het met verzendkosten naar nederland? mijn engels is niet zo denderend dus kon het zelf zo snel niet vinden op de site. En hoe lang duurt het voor je de producten in huis heb?
Ik heb hier toevallig vorige week wat besteld. Geen verzendkosten, gewoon met Ideal betaald en na 3 dagen in huis. Vind het echt een geweldige website!
Ik kan iedereen aanraden om te kijken voor inspiratie op Etsy - jouw online marktplaats voor het kopen en verkopen van handgemaakte producten, vintage items en creatieve materialen Naar nursery wall stickers of andere decoratie, echt bizar veel keus en ook unieke producten die door creatievelingen met liefde zijn gemaakt. Genoeg uilenbomen ook daar te vinden maar als je is wat anders wil dan een uilenboom, kan je het daar zeker vinden
Ik wil deze graag een upje geven.. Zo leuk! En dan trap ik hem gelijk even door met dit mooie merk: Seed Heritage Baby & Newborn Clothing
Weet niet of hij al genoemd is, maar Home page Wat een leuke kleren! Heb meteen een verlanglijstje gemaakt voor degene die gaan vragen wat ik hebben wil!
Mooie spullen, maar alles is in Australian $ en de prijzen zijn zelfs in de sale best hoog vind ik (ook de verzendkosten komen op 20 euro omgerekend) en je moet o.a. een fotokopie van je rijbewijs naar ze sturen anders versturen ze je order niet?! Dan haak ik al af jammer Vind het wel hele leuke kleertjes...
Sja, idd! Blader je door een tijdschrift, zie je een leuke tas, staat erbij 'prijs op aanvraag' Nou dan weet je wel hoe laat het is Ok nu weer on topic: Meer leuke websites graag!!! Ik wil deze ff delen: Home - Springstof - The online shop for Little Fashionistas www.coaters.nl (wel duur, maar ZO leuk!)
Deze kleedjes vind ik zo mooi. Had het hier op dit forum al eens gevraagd maar geen reactie gekregen (misschien ben ik wel de enige die dit mooi vind) maar heeft er daar al iemand besteld en hoe was de service? ClassyGirls Fashion, Bonnie Jean
Vergeet ook www.dekleinevoetjes.nl niet een bezoek te brengen. Zooo schattig... Via de facebook site kun je deze maand een paar wollen slofjes winnen