Mijn vriend heeft KPN en we hebben daar niks als gezeik mee elke x. In het begin spookrekeningen gehad van elke maand 300 euro!! Terwijl hij amper belde.. zou dus een "besmet" nummer zijn. We zouden geld terug krijgen.. uiteindelijk toch weer niet Bale, maar goed we hadden niet meer van die monster rekeningen. Nu heeft mijn vriend een abbo van 35 euro pm. Internet heeft ie altijd uitstaan, doet alleen via wifi. Zit altijd rond zn bel minuten.. Maar nu sinds 3 maanden weer hoge rekeningen, weliswaar niet zo hoog als eerst, nu telkens rond de 80/90 euro ( ook al laat ie m de hele week uit thuis liggen!! ). Knap voor iemand die haast nie belt en geen internet aan heeft staan. De klantenservice is van lik me vestje. Facturen zijn online niet in te zien.. dus wat kan ik doen! We willen van dit klote abbonement af!! Hij moet nog een jaar maar ik verdom t om m af te kopen!! Zijn er andere mogelijkheden om er onderuit te komen, want ik zie de bui alweer hangen!
Dat is onwijs balen dat je van die rare rekeningen krijgt. Je kunt er niet vanaf zonder hem af te kopen. Is echt niet mogelijk.
Tenzij je je vriend voor de trein gooit gaat het toch exht onmogelijk worden er zo af te komen . Maar je kunt toch je rekening inzien waar de kosten vandaan komen?
kan je een contract afkopen dan?' Dacht altijd contact is contact. Dat je er niet zomaar van af komt.
Nou de facturen zijn online elke x niet in te zien?! Dus ga ik morgen weer bellen samen met mn vriend dat ze ze ons maar toesturen! Echt frustrerend dit.
je kan je contact ontbinden door middel van een klachten procedure op te starten Telecomabonnement eerder opzeggen Wilt u uw telecomabonnement voor het afgesproken einde opzeggen? Dan kan dat. Maar de telecomaanbieder kan dan bijvoorbeeld de resterende maandbedragen in rekening brengen. Hiervoor gelden geen vastgestelde bedragen. Ontstaat er een geschil over de hoogte van het bedrag? Dan kunt u De Geschillencommissie of de rechter vragen om hierover een uitspraak te doen. Voortijdig opzeggen mobiel abonnement - TelecomVergelijker.nl ik hoop dat je hier iets mee kan je kunt een cotract opzeggen ddor middel van ontevredenheid ook even de gegevens van de gebelde nummers opvragen zodat je kan zien wanneer ermee gebeld is ook zou je de teledoon uitkunnen zetten en niet meer gebruiken voor een maand en kijken wat voor rekening je dan krijgt het is lastig maar wel mogelijk succes ermee
En zelfs dan moet je vaak het abonnement nog afkopen.. Toen mijn oom was overleden hebben we alles opgestuurd (rouwkaart, verklaring enz.) en toch moest mijn tante het abonnement houden of afkopen. Er werd niets opgeheven! Ts, je moet de specificaties per post laten opsturen. Daar zullen ze best moeilijk over doen, maar gewoon blijven volhouden.
Rekeningen opvragen en controleren. Helaas is het meestal zo dat je het kan afkopen, maar tegen de resterende maandbedragen. Dus 12x35= 420,--.
Wat belachelijk zeg die KPN! Ik heb zelf T-mobile en kan alle facturen en details gewoon online inzien.
mijn broertje heeft dat wel eens gedaan toen de voorwaarden verandert werden. Hij gaf dan aan het niet eens te zijn met de nieuwe voorwaarden en kon zo van het contract afkomen. dat is al weer een paar jaar geleden en weet niet of dat nu nog kan.
Ik weet niet hoe het precies zit met afkopen van een abonnement maar langsgaan in een KPN winkel kan misschien beter zijn dan telefonisch contact opnemen. Heb het zelf meegemaakt dat ze me niet konden helpen maar wel met hun telefoon lieten bellen )scheelt weer zoevel belminuten en wachttijd). Vriendin van me had klachten met haar mobiel, werd via de servicedesk 2x opgehaald maar niet gemaakt terwijl ze was verzekerd. Toen naar de winkel gegaan en zei die mevrouw: je bent verzekerd. Maak hem kapot dan krijg je een nieuwe. Dus vriendin m in een emmer water gegooid (ja ik heb hem n het zwembad laten vallen). In de winkel zei die vrouw: heb je ook een mooie barst kunnen maken. Neee dat luktte me niet. Oooh dan doen wij het zo even voor we hem meegeven... Dus.. ga naar de winkel en doe je verhaal..
Zet de klacht ook op het Tros Radar forum. Zeker weten dat iemand van webcare je heel snel een bericht stuurt. Negatieve reclame willen ze niet.
Kan alleven als je verhuisd en er blijkt weinig tot geen ontvangst te zijn op je nieuwe adres.. Hadden wij bij t mobile maar moesten dan wel de telefoon inleveren..
Je kan je rekeningen gewoon online inzien hoor, tenminste ik wel. maar ik heb dus ook steeds gedoe... Op vakantie ging de telefoon kapot, ik was met mijn telefoon bezig en ineens ging hij uit. poef! Dus ik meteen een mail gestuurd van hoe en wat. Kreeg ik pas een week later (ze zeggen binnen 48u), toen ik al thuis was en zelf maar had gebeld, antwoord dat ze in het buitenland niks konden betekenen voor me, nee duh Vervolgens mocht ik een afspraak maken voor het ophalen van mijn telefoon, dat is met smartcare binnen 24uur. Maar nee hoor... ik belde op donderdag en mijn telefoon kon pas dinsdag worden gehaald door postNL. grrrr. Terwijl ik vorig jaar perongeluk het glas stuk had en toen was het ook al zo'n gedoe... ze beloofden toen gouden bergen, mooi niet dus... Vervolgens gaat maandag de telefoon. Ja we hebben een foutje gemaakt dus de telefoon kan pas vrijdag worden opgehaald. ^&(^*&%%. Ik heb toen ontzettend pissig maar net bericht op hun facebookpagina gezet en prompt ging iedereen aan het werk... nu kwam er dan woensdag een monteur langs en die zou ter plekke kijken of het gemaakt kon worden. Dus woensdags monteur. Ja, hmmm lijkt of het de batterij is, die heb ik helaas niet op voorraad maar we moeten toch even kijken of dat het enige is, dus telefoon mee. Gisteren, weer een week later een bericht dat hij klaar is en dat ik een afspraak voor bezorging kon maken. Vanmorgen werd hij bezorgd en: niks gedaan! batterij moet de klant zelf maar vervangen! *(&(*&*(&^Dus meteen maar weer een pissig bericht en ze zijn nu aan het kijken wat ze verder kunnen doen. want uiteraard kan ik nog steeds mijn LEASE telefoon, dus gewoon hun eigendom, niet gebruiken... De kpnwinkel is wel een goed idee trouwens. @mamaR, dat mag niet eens, bij overlijden eindigen alle contracten per direct, rechtswege. Tenzij het contract op naam van je tante stond maar je oom hem alleen gebruikte.
oh ja, ik heb ook eens van een contract afgewild. dat mocht... moest ik de resterende maanden in een keer betalen + 20 euro administratiekosten, ook wegens spooknota's bij t-mobile