webwinkel en reparatie

Discussie in 'De lounge' gestart door moradora, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    eind juni bij cool blue een nieuwe stofzuiger gekocht.
    Vorige week knapte de stang. dus wij terug naar de winkel. (zit gelukkig hier in de stad een afhaalpunt)
    stang werd opgestuurd ter reparatie. ze konden niet zeggen hoe lang het ging duren.
    ik afgelopen maandag gebeld. stang was nog niet binnen (vrijdag weggegaan) en ze zouden me bellen over hoe of wat. aangegeven dat ik hoogzwanger ben en niet zonder stofzuiger kan met een ander kind in huis. ben dus niet gebeld.
    heb ze vanmorgen weer gebeld. de stang is opgestuurd naar de fabrikant en dit gaan 2 tot 3 weken duren!!!!
    ik heb ze gevraagd hoe ik dat moet doen zonder stofzuigerstang hoogzwanger op mijn knieen door het huis? ja was begrijpelijk maar niks aan te doen.
    ze konden ook geen nieuwe stang sturen maar misschien wel een leenzuiger tegen borg. ik word gebeld daarover zei ze.
    ik aangegeven dat ze dat maandag ook zeiden en ik ook niet gebeld was en dat ik dit geen service vind.

volgende keer toch maar weer kopen bij een mediamarkt oid. ik ben helemaal klaar met die web winkels.

sorry hoor, moest ff mijn hart luchten. kan hier zo slecht tegen. en er is geen familie in de buurt waar ik zo even een zuiger kan halen en met de buren heb ik geen contact.

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Echt schandalig!

3. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    dat vind ik dus ook. de stofzuiger is daar op voorraad geef mij daar zo'n stang van en stop mijn gerepareerde straks in die doos. mar een nieuwe opsturen kan niet want hij kan gerepareerd worden zeggen ze.
    en maandag zei die man nog dat het meestal met een dag(!) gerepareerd is.

Deel Deze Pagina