Hoe stuur je een blouse op? Weet het misschien een domme vraag, maar moet dat in een doos of mag dat ook in een plastic tas. En waar schrijf je dan het adres op, gewoon op een papiertje wat je op de tas plakt? Het is de eerste keer dat ik iets 'groots' verstuur vandaar mijn vraag.
Het kan idd in een tas,maar denk dat je dan wel sneller kans hebt op schade ( ergens achter blijven hangen ect ). Zou hem dus opvouwen en in een doosje doen. Goed dichtplakken. Envelop/papiertje erop met het adres en afgeven bij het postkantoor.
ik doe het meestal eerst in een plastic tasje en dan in een grote envelop (a4) en daar schrijf ik dan het adres op.
ja nou het probleem is dus dat ik hier geen kleine doos kan vinden. Alleen maar van die grote en dat maakt het wel meteen erg duur . Heb nog wel een tas van durlinger is wat steviger misschien.
doos is doos...grootte maakt niet zoveel uit...gewicht is belangrijk. Maar ik zou het in een grote envelop doen!! zo een a4...een blouse kan je vaak wel zo dun opvouwen dat het erin past....spijkerbroek is wat anders natuurlijk hihi.
Dat is ook een idee ja. volgens mij moet ik hier nog ergens enveloppen hebben liggen (geen id waar maar heb ze wel ergens )
maakt wel degelijk verschil een doos tot 10 kilo kost 6,75 een brief of iets in de richting wat door de brievenbus kan, betaal je stukken minder verzendkosten voor, zo rond de 2 euro namelijk
Een gewone blouse zou wel door de brievenbus moeten passen. Meestal pak ik dan een envelop met bubbelplastic aan de binnenkant, of ik doet het in een tasje in een grotere enveloppe. Dan ben je met 1,5a2 euro wel klaar met postzegels..
euhm...dat zei ik toch....gewicht maakt verschil...afmetingen niet zoveel!! En idd een brief is goedkoper, maar geloof niet dat het om goedkoper ging..maar gewoon om manieren om te versturen...ik adviseerde daarna toch een envelop????
ik doe zulke dingen ook meestal in een plastic zak, goed dichtplakken aan alle kanten zodat het nergens achter kan blijven haken, gaat altijd goed op die manier.
Nou ik dus netjes in een tas gedaan zo klein en plat mogelijk, kom ik bij het postkantoor, zegt ze dat het niet door de brievenbus past (hebben zo'n meet ding daarvoor) dus moet het als pakketpost verzonden worden grr. Had de blouse via mp verkocht met als verzendkosten 2,20 heb ik nu 6,75 moeten betalen! Nouja heeft diegene die het koopt geluk deze keer en ik pech.
haha idd, zo doe ik dat altijd ook. en als het er met gemak door past, ist goed. want dat meetding is volgens mij wel smaller dan mijn eigen brievenbus in de voordeur.
Dat zeggen ze ook altijd hier op het postkantoor en ik zeg dan vervolgens: graag postzegels erop en dan doe ik het zelf buiten wel in de brievenbus! Gaat écht altijd goed, en ik heb al een heleboel verstuurd! Mocht het toch niet door de brievenbus passen bij de mensen waaraan je verstuurd dan wordt er door de postbode toch wel aangebeld...