van je vent krijg je dit te horen

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Apr 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik ging vanmiddag lekker met maddox naar het winkelcentrum om boodschappen te halen en maakte een tussenstop bij de bart smith omdat ik een opblaasbadje voor hem wilde kopen.

stond er een vrouw ietsjes verder met haar dochtertje van ik schat net 2 jaar oud naar een glijbaantje te kijken. het kindje was leuk aan het spelen met zo een plastic fietsje en de moeder keek naar het glijbaantje voor dat meisje.

komt die vader aangelopen: Ja wat doe je nou weer hier, waar sta je nou weer naar te kijken? dus die vrouw zegt rustig, nou ik keek naar dit glijbaantje voor haar voor dr verjaardag nog. leek me wel leuk
    weet je wat ik niet begrijp zegt die vader: jij moet altijd weer iets hebben altijd!!!!! en ik maar betalen. die moeder nog proberen die glijbaan voor haar dochtertje te krijgen. maar nee hoor die vent werd echt boos en zette die vrouw zo voor lul! en maar zeggen van jaaa jij werkt toch niet!!! ik moet alles betalen kom op pak dat kind en wegwezen hier.

nouuu jaaa ik vond het zo erg! kindje werd metteen van dat fietsje opgetild waarmee ze aan het spelen was, wist niet eens wat er gebeurde en kreeg de glijbaan voor dr verjaardag niet.
    wat een l*l zeg!!! dat je je vrouw zo behandeld omdat ze een kadootje voor jullie dochter uit wilde zoeken.

2. Female

Female Niet meer actief

Genant, en lullig voor dat kind.
    Maar je kunt er natuurlijk niet over oordelen want je kent de hele situatie niet ;)

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Ik vind wel dat die vent zijn vrouw niet voorschut hoeft te zetten ook al ken je de situatie niet.
    En dan zeggen je werkt toch niet?? :$ Is helemaal schandalig. Bij dat soort mensen kan ik mezelf altijd moeilijk in houden. ;)

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    nou hoefde mijn kerel niet te flikken hoor want dan had ik m dwars in dat glijbaantje geduwt! en nee je kan er niet over oordelen maar geen reden is goed genoeg om je vrouw zó voor lul te zetten je had ook kunnen zeggen: we hebben het er thuis wel ff over...

5. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Ik hou niet zo van mensen die bekvechten in het openbaar.
    Ik hoef niet te horen waar zij ruzie over maken, want het intereseert me namelijk niet. Soms bespreken mensen hun hele prive zaken in het openbaar. Doe dat lekker thuis dan...

6. namya

namya Niet meer actief

nou dan zou ik als die vrouw zijnde iets van mezelf verkopen op MP tot ik zelf het geld bij elkaar had om dat glijbaantje voor me kind te kopen

dat ze niet werkt en dat de man overal moet betalen kan wel zo zijn maar als ze wil kan ze het heus wel zonder hem kopen

verder moet hij zulke dingen indd niet in het openbaar gaan lopen zeggen, hou je in tot je thuis bent!!!

7. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Je mag natuurlijk niet oordelen.
    Want idd wij weten de situatie niet!
    Je hebt genoeg vrouwen die ''koopziek'' zijn en dikke schulden maken (ook wel genoeg mannen , maar ff een voorbeeld).
    Er zijn veel mams die meer geld geven aan de kids dan ze werkelijk kunnen missen.
    Hoeft in dit geval niet zo te zijn, maar oordelen kunnen we zeker niet!

Maar je vrouw zo in het openbaar belachelijk maken??? Dat vind ik wel heel laag.. En ook zeker sneu voor de moeder en het kindje.
    Kan me goed voorstellen dat je daar van op keek

8. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

hahaha

Wat een rare kerel zeg, mag zich bestt wat inhouden;)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    misschien dat ze al zoveel geld had uitgegeven die maand dat hij dit de druppel vond. vind het nog niet normaal dat je je vrouw zo verschut zet maar goed weet niet wat der eerder is gebeurd

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Het is inderdaad wel zo dat we de situatie niet weten. Maar niks geeft hem het recht haar zo voor schut te zetten in een winkel. En zo ie zo doe je zoiets toch niet waar je kind bij is!? ALS je het uberhaupt al zo doet.

Vind ik echt niet normaal nee. Echt respectloos tegenover haar.

11. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,797
    19,017
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Het doet me een beetje denken aan het volgende verhaal:

Er woont in het Amozonegebied een stam met andere gewoontes dan wij hier gewend zijn. De mannen dragen sandalen, terwijl de vrouwen op blote voeten lopen. Tijdens het eten zitten de mannen op krukken of banken gemaakt van boomstammen. De vrouwen zitten op de grond. Tijdens elke maaltijd eten de mannen eerst. Pas als zij klaar zijn, mogen de vrouwen eten.

Wat vind jij van deze gewoontes? Ben je het er mee eens?

De stam waar het hier over gaat, vereert Moeder Aarde. Om die reden worden vrouwen geëerd en op handen gedragen. Alleen vrouwen zijn goed genoeg om Moeder Aarde met blote voeten betreden. Het is een eer om dicht bij de Moeder te mogen zijn door rechtstreeks bij Haar 'op schoot' te zitten.
    Mannen zijn minderwaardig aan vrouwen en Moeder Aarde en mogen daarom niet rechtstreeks met Haar in contact komen. dus dragen ze sandalen en mogen ze alleen ze op krukken of bankjes zitten.

In het verleden zijn er soms stamleden ziek geworden of overleden door het eten van giftige planten en paddenstoelen of slecht bereid vlees. Daarom wordt elke maaltijd eerst door de mannen gegeten om de vrouwen te beschermen. Een vrouw heeft het vermogen een kind in zich te dragen en mag dus nooit met slecht voedsel in aanraking komen. Worden de mannen ziek of gaan ze dood, dan weten de vrouwen dat zit dit voedsel niet tot zich moeten nemen.

Soms zijn dingen anders dan ze lijken. Ik zeg niet dat dit in deze situatie ook het geval is, maar ik vind dat je niet mag oordelen over mensen die jij niet kent.

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Daar moet ik je gelijk in geven. Doe dat lekker thuis.
    Maar wie weet shopt die vrouw wel elke week 3x en komt ze steeds met allerlei (onnodige) dingen thuis, terwijl ze eigenlijk iets anders met het geld zouden gaan doen ofzo.. Tja dan snap ik best dat die kerel uit zijn slof schiet, maar idd doe dat niet zo in het openbaar.

13. susy26

susy26 Niet meer actief

Vind t ook niet normaal! Kan je ook thuis verder bespreken! En zou t ook zeker niet pikken! rare vent! Kan het ook op een normale manier zeggen!

14. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    En nu maar hopen dat deze vrouw niet ook op ZP zit en haar verhaal tegenkomt...

15. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Misschien heeft die vrouw wel een gat in d'r hand... Ik zeg ook regelmatig tegen mijn man dat we "dat niet nodig hebben". Dat kan voor een buitenstaander heel bitchy klinken, maar wij weten hoe het bedoeld wordt. Ik moet ook vaak tegen hem zeggen dat we "nu" gaan omdat onze dochter het zat is, ook dat kan zo klinken, maar zo is het niet bedoeld. hij wil het liefst haar vreselijk verwennen (en mij), terwijl ze al zoveel heeft en hij is ook het liefst van opening tot sluit in de stad. Lichtelijk koopziek denk ik hahaha!
    Ik heb eerlijk gezegd schijt aan wat andere mensen denken.

16. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Misschien geeft die vrouw wel te veel geld uit en zitten ze een beetje krap,maar dat vind ik geen excuus om je vrouw voor lul te zetten in een winkel.
    En dan ook nog zeggen:je werkt niet?
    Laat hem eens fulltime voor een kind van 2 jaar zorgen,eens kijken of dat geen werk is.
    Loser...

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

hahahaa dat zou genant zijn! :D

18. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    wat het verhaal erachter ook is, ik vind niet hij het recht heeft om zijn vrouw zo voor l*l te zetten.. Ik vind dat je dit soort dingen thuis bespreekt, voor mijn part in de auto..

Moet mijn man proberen.. dat is eens en nooit weer..

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

helemaal mee eens!

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

meteen goed africhten of nie?:p:p

Share This Page