zucht hoe lang nog in onzekerheid........

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Aug 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik word er een beetje moe van.vandaag al 9 dagen overtijd.Nog steeds geen positieve test en ook nog niet ongi......Ik word er heel onrustig van en weet niet meer wat ik ervan kan denken.Aan de ene kant hoop ik toch dat ik echt zwanger ben(logisch natuurlijk) maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het niet zo is.Weet je laat dan die menstruatie maar snel komen des te sneller kunnen we door naar de volgende ronde...Weet even niet meer wat ik moet doen :(

2. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Het w88 is idd erggggg,

De hoop die jij iig nog heb is dag de :evil: :evil: nog niet zijn langsgekomen.
    Enne hoop doet leven....

Ik begrijp dat het zo heel lenag duurt en ik begrijp ook dat je liever dan maar de :evil: :evil: ziet ipv helemaal in het ongewisse blijven..

maar zo lang ze der niet zijn is er nog steeds een kans...
    Ik had bij mijn 2e zwangerschap pas na 2wkeen een posi.test.. dus wat niet is kan nog komen....... kop op :)

3. Niet meer actief

na 2 weken?kijk dat is hoopgevend......

4. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    ja ik heb na mijn eerste dag van mijn NOD toen getest was niks, en ik had geleerd dat je het op zijn vroegst iedere 3 dagen weer moest doen.. in totaal gaf test NR 6 pas een dat ie posi was dus om en nabij 18 dagen ofzo kreeg ik mijn lang verw88 bevestiging.....

Suc6 nog ff dus met het w88 :)

5. claudia

claudia Niet meer actief

ik weet het is moelijk en ik leef sorry we leven met je mee blijf posetief denken wijfie kus calu

6. Niet meer actief

@claudie dankjewel meid

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hey Leanne, nog steeds niet meid... wat duurt dat toch lang. hier hetzelfde verhaal, alleen dan al 15 dagen... heb deze maand dus geen eisprong gehad... had jij wel een regelmatige eisprong of ook niet? anders kan het natuurlijk ook nog daar aan liggen. of miss is het ontpillen ( sorry ben ff vergeten hoe lang je al van de pil af bent)

liefs Kaatje

8. Niet meer actief

@Kaatje hoi meis ik gebruikte geen pil.Had een spiraal en die is er nu ook al weer een tijdje uit.Vervelend he dat wachten?

9. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ooh het is verschrikkelijk dat wachten!!!! Weet precies hoe je je voelt. Ik ben ook 21 dagen overtijd geweest. Zomaar ineens... de gyno had er geen verklaring voor. En je zit zo in onzekerheid die periode.
    Kop op meid en nog even sterkte met wachten....
    Liefs

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey leanne,
    nog steeds geen nieuws dus??? jammer meid. waarom ga je niet ff langs de HA een bloedtest doen. dan heb je misschien meer zekerheid...

11. Niet meer actief

@Kim ja meis als ik t weekend niet echt posi heb getest ga ik daar ook volgende week heen tenzij ik ongiben natuurlijk.......

12. Corina

Corina Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    4,881
    0
    0
    Leanne, he wat vervelend.
    Ben nu ook al wat dagen overtijd. Had m'n cyclus al een paar dagen ruimer geschat met m'n banner. Ben nu dus in principe 6 dagen overtijd.
    Vind dat al lang. :(

Heb vanochtend gestest, maar was negatief.
    Heb wel al heel de week krampjes, buikpijn, rugpijn.
    De ene keer meer als de andere keer, soms helemaal niet.
    Beetje vaag dus.

Share This Page