Onderstaande tekst zal alles duidelijk moeten maken. Zouden jullie willen helpen om dit te voorkomen? -protest petitie tegen sluiting kraamafdeling Almelo ziekenhuis!! Meiden en ook mannen (ik stuur deze mail naar iedereen) ZE ZIJN GEK GEWORDEN!!!!!!! Ze zijn serieus van plan om de kraamafdeling in Almelo ziekenhuis voorgoed te sluiten dat zal betekenen dat iedereen die in het ziekenhuis moet bevallen zullen moeten uitwijken naar Hengelo!! En jullie raden al waarom???? Om kosten te drukken dus geld is belangrijker dan levens!!! Dus woon je in de buitengebieden van Almelo zoals Vriezenveen, Westerhaar, Enter, Nijverdal, Wierden en ga zo maar door.............. en je moet met spoed MIDDEN IN JE WEEEN naar het ziekenhuis in Hengelo, dan kan dat dus betekenen dat je gewoon TE LAAT KOMT!!! DIT MAG NOOIT GEBEUREN!!!!! Ieder ziekenhuis MOET gewoon een kraamafdeling hebben!! Voorkom "nog meer" zuigelingensterfte en teken deze protest petitie even!! Ook wanneer je geen kinderen meer wilt of wanneer je een man bent!!! HELP alsjeblieft allemaal!!!! http://almelo.sp.nl/verschralinginalmelo.shtml Er bestaat een mogelijkheid om een petitie te tekenen tegen het voorgenomen plan van de directie/RVB om de klinische verloskunde te concentreren. http://almelo.sp.nl/verschralinginalmelo.shtml Om een breed maatschappelijk draagvlak te krijgen is het raadzaam om hier veel mensen op te attenderen bijvoorbeeld door deze mail door te sturen Bedankt
Ik ga zeker tekenen! Tara is daar geboren en ik snap niet dat ze hem willen sluiten!!! Gisteren vertelde een klasgenoot me , dat hij sowiezo in September al sluit??? Dan moet je naar Hengelo, ik vind het belachelijk!
Ik snap het ook niet. En al helemaal niet als je de tekt leest bij bijgesloten link? Ze hebben geloof ik allemaal een schroefje los... Mijn beide kinderen zijn er ook geboren, en ondanks dat ik het ziekenhuis is Almelo niet 1 van de besten vind, hebben ze wel een super kraamafdeling! Ik vind gewoon dat elk ziekenhuis een kraamafdeling behoort te hebben.Punt!
Ik vind het ziek! Dat dát de reden is om die afdeling in Almelo te sluiten!! Bij ons zit je nog wel snel op de snelweg, maar stel dat je in Wierden woont, hoge hexel, vriezenveen etcc... En je moet met spoed en weeen naar Hengelo!!!?? Dat MOET een keer fout gaan, kan bijna niet anders. Kan me hier echt boos over maken.
ik heb ook getekent... jeetje waar ze al wel niet op willen bezuinigen he! laten ze hun eigen gespekte kas bezuinigen...! mijn dochters zijn er ook geboren en vind het een super afdeling... jammer als het echt gaat sluiten...
Is hier ook. De afdeling verloskunde/gyneacologie is in Hilversum gesloten en je moet tegenwoordig naar Bussum toe. Ondanks alle protest en petities. Ik ben dus van Louise bevallen in Hilversum en van Tygo in Bussum.
ze stonden hier bij de markt gisteren.. ik woon in nijverdal en heb getekend.. ik beval zelf wel in zwolle maar dat maakt niet uit!
Bij ons in Delfzijl is de afdeling ook gesloten helaas. Wij moeten nu ruim 30 km rijden om te kunnen bevallen in het ziekenhuis. Daardoor raden de verloskundigen het zelfs af om thuis te bevallen. Hier hebben helaas alle actie´s niet geholpen. Maar desondanks heb ik de petitie getekend, ik hoop dat het bij jullie wel helpt.
Ja dat is hier in alphen ook. Je kan hier niet in het ziekenhuis bevallen. Al jaren niet meer. Ook geen ehbo meer. Je moet dan naar leiderdorp of leiden. Ziekenhuis is helemaal verbouwd en uitgebreid maar zou niet weten waarvoor! Ik zal ook wel tekenen.
Hier eigenlijk precies hetzelfde verhaal. De ingang van het ziekenhuis lijkt meer op een groot winkelcentrum incl. alle winkels dan wat anders :S Ze maken er echt wel wat moois van hoor, maar ik krijg een beetje het idee dat andere afdelingen hiervoor moeten wijken en dat mag gewoon niet gebeuren!
Ik had al getekend! Te belachelijk dit!!! Ik ben er 2 keer bevallen, en was blij dat het niet te ver weg was. Je kunt je toch niet voorstellen dat je hals over kop in de persweeën nog ff voor het gemak 30 km moet rijden!!! Ik kan me hier zo kwaad over maken!!! En dan vinden ze het raar dat nederland een te grote babysterfte heeft! Laat ze ergens anders op bezuiningen!
Ik woon in Deventer en wij hebben hier sinds een paar jaar de geweldige kraamsuites. Maar ik heb getekend voor iedereen in de buurt van Almelo, want TUURLIJK moet de verlosafdeling daar gewoon blijven. Die vreselijke kindersterfte moet naar beneden ipv omhoog!!!!