Ervaring met bach bloesem?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Heeft er iemand ervaring met Bach bloesem?
    Het zou goed helpen voor diverse klachten?

Ik heb nu voor onze dochter druppels gewonnen die op maat voor haar worden gemaakt aan de hand van haar klachten (druk, snel boos, heel snel slaan bijten, knijpen etc, moeilijk met haar emoties om kunnen gaan, verdacht van Autisme wat nu wordt onderzocht, veel gedragsproblemen) en ik had zoiets van "baad het niet dan schaad het niet"
    men zegt dat je het gewoon kan gebruiken bij huidige medicatie (ze gebruikt Cipramil 4 druppels op een dag en melatonine) maar daar ga ik eerst even met de psychiater over hebben.

Was dus wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft?
    Of bij je kind of bij jezelf? Want ik overweeg het ook eens zelf te gaan proberen omdat ik soms weleens last heb van stemmingswisselingen en snel moe ben enz.

Dus ervaringen?? Ik lees ze graag mag zowel positief als negatief hoor

2. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik heb afgelopen voorjaar de Hornbeam druppels een tijdje geprobeerd, voor bij mentale vermoeidheid. Maar ik heb nooit enig effect gemerkt :(

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    is dat beetje hetzelfde?

Deze vrouw die maakt een drankje speciaal op specifieke klachten dus bijvoorbeeld in het geval van mijn dochter: druk zijn, snel boos, moeilijk in slaap kunnen komen, slaan/schoppen,bijten etc. en dan doet zij verschillende bestanddelen in een flesje om zo een beter resultaat te krijgen.. Ik weet dus niet of het werkt maar ik dacht: ik heb het nu gewonnen dus waarom niet gewoon proberen? En de beste manier om het uit te testen is bij een kind denk ik? Want die kunnen niet net doen alsof het allemaal beter gaat toch ?

4. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    #4 Merlijn1983, 14 sep 2014
    Laatst bewerkt: 14 sep 2014
    Hier ook geen effect ( druppels samengesteld speciaal voor mijn dochter, ook voor druk gedrag), een hele tijd gebruikt, maar tevergeefs.
    wat hier supergoed hielp was visolie (en dan een hooggedoseerde van een natuurwinkel, niet van de etos oid)

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben ze geregeld gebruikt en zijn erg tevreden. Wel speciaal samengesteld en vaak in combinatie met andere middelen. Schoonmoeder doet dit dan voor ons.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik lees inderdaad dat sommige er veel baat bij hebben en andere weer niet. Krijg ook pb's van mensen, dat mag ook als je het niet hier neer wilt zetten.
    Al zou het maar enigzins helpen dan ben ik al gelukkig want regelmatig een monstertje in huis dat slaat, schopt, bijt, knijpt enz is niet leuk (en dan is ze pas 4!) we hebben al van alles geprobeerd en ze zit nu ook op een speciale dagopvang voor verder onderzoek (zijn ook "maar" 1,5 jaar bezig voor een diagnose pfff) daar zit ze goed op haar plek maar haar gedrag wordt (nog) niet minder dus alles wat zou kunnen helpen is het proberen waard..

7. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ja het is een standaard variant van de Bach remedie's, dus niet een die speciaal voor mij is samengesteld.

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier voornamelijk ervaring met dieren en veel verschil. Ook bij mezelf wel wat goede ervaring met een eigen samenstelling.

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Geen ervaring bij mezelf. Wel gebruikten wij de Bach rescue druppels voor onze hond bij onweer en vuurwerk, en waar ze zo der druppels, trillend onder tafel lag, durfde ze met druppels op net grasveld naast ons huis haar behoefte te doen.

Een vriendin heeft de druppels gebruikt bij een examenpresentatie waar ze erg zenuwachtig voor was, en ze gaf aan dat het haar hielp om rustig te blijven.

Deel Deze Pagina