zumba

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

is zumba iets voor mensen met veel overgewicht?
    als ik naar de sportschool ga dan zijn er alleen maar dunne mensen, waardoor ik snel afhaak, en volgens mij is dat bij zumba ook..

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Daar waar ik Zumba doe, staan veel niet-maatje-36 dames bij!
    Ligt volgens mij heel erg aan het type sportschool. Die van mij is heel ongedwongen en toegankelijk. Veel huismoeders e.d. dus absoluut geen vleeskeuring!
    Gewoon gaan hoor, schijt aan hoe anderen eruit zien!

3. caroline16

ja, dat is nou juist het probleem bij mij..
    ik kan geen schijt hebben aan anderen..
    denk alleen maar: 'oh god, ik sta voor l*l!

4. wannie

wannie Niet meer actief

Mischien anders even informeren bij de sportschool.
    Wie weet hebben ze op een bepaalde tijd wat meer mensen meteen overgewicht dan op andere tijden en dan gaan kijken of je je er prettig voelt.

Anders zou je het ook altijd nog thuis kunnen doen;)

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Weet niet of je iets aan mij hebt.....
    Heb zelf nl. wel maatje 36 (was juist liever iets steviger!) en moet zeggen dat als ik sport ik totaal niet negatief kijk naar 'dikkere' dames. Kan alleen maar respect hebben dat ze juist wél komen en meedoen!
    Ik denk dat je gewoon eens van te voren een kijkje moet nemen bij verschillende sportscholen. Kan zoveel verschil maken.
    Zumba is lekker ontspannend, en gewoon gezellig bewegen op muziek. Hierbij hoef je niet te laten zien of je conditie hebt, of hoog kunt springen....
    Succes!

6. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Ik ben ook geen slanke den met mijn maatje 48 maar het verschilt per keer. De ene keer sta ik te hoppen tussen dames van in de 60 en dames met maatjes meer en de andere keer sta ik tussen allemaal strakke lijven. Wat mijn ervaring is dat er niet gekeken wordt naar hoe iemand eruit ziet, je staat er voor jezelf en ik heb de grootste lol. Het is lekker en leuk om te doen!

7. caroline16

dankjewel voor jullie reactie dames!

misschien moet ik toch een leren om meer schijt te hebben aan anderen, en gewoon die stap moet zetten!

Nou ja, ik bel er wel heen, denk ik..

Ik ga slapen!

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Of je doet eerst een proefles eraan mee.
    Is het niks, dan weet je dat gelijk...

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    toen ik begon met zumba had ik een maatje 46, werd niet raar naar gekeken hoor,waren er best veel met een maatje meer!
    Nu ik weer een maatje 40 heb is er weinig veranderd hoor)al gaat het sporten nu wel veel makkelijker, maar dat terzijde...'
    Gewoon lekker doen!! Iedereen staat een beetje te klungelen met de pasjes in het begin..

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    gewoon doen!
    bij ons in de groep ook wat stevigere mensen en ook 1 die echt extreem stevig is. ik vind het gewoon superknap dat ze het doet! is nog echt een jong ding, en ze doet kei fanatiek mee!

edit, ben zelf ook niet heel slank... *understatement*;)

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

bij ons wordt het op de dansschool gegeven, je kunt elk moment instappen en je kunt ook als losse les betalen, dus als je het een keer probeert, kun je er zo weer vanaf als je het niks vind.

bij ons staan helemaal geen dunne dennetjes in de groep

wat je ook eventueel kan doen, maar dat is wel minder gezellig en veel minder motiverend, het zumba pakket bij tell sell bestellen voor 90 euro, dan kun je thuis lekker oefenen

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Meid,ik weeg 106 kg en doe niet onder voor de rest..bij ons is het heeel verschillend wat er loopt dat maakt het zo leuk.
    Laat het beest in je vrij;) vooral lol maken!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ej , ik doe zumba en moet zeggen dat er van heel dun tot stevig staat en word echt niet raar naar gekeken :)

gewoon doen zou ik zeggen:D

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Ik ga morgenavond beginnen met Zumba...en zeker ook niet de slankste..ben benieuwd..ik hop gewoon mee.
    Maar even voor de doorgewinterde zuma freaks..vielen jullie er vanaf?
    En is 1 keer in de week genoeg?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb zelf een enorme hekel aan de sportschool dus doe Zumba thuis :) Je moet wel jezelf een schop onder je kont kunnen geven op dagen dat je eigenlijk geen zin hebt.. De basisstappen worden stap voor stap uitgelegd op dvd en zodra je deze stappen onder de knie hebt kun je een 20 minuten workout doen.. Heb het via tellsell besteld voor 90 euro.. Erg leuk.. en je valt er trouwens wel mee af :D

Deel Deze Pagina