Hallo dames Jelina's haartjes beginnen nu flink langer te worden. Ik ben nu aan't twijfelen om haar haartjes bij de oortjes te knippen, omdat ik het daar zo onverzorgt uit vind zien. Ik heb even een foto erbij gezet zodat jullie zien wat ik bedoel. Wat zouden jullie doen, knippen of nog lekker laten groeien?
lekker laten groeien of misschien de pony wat korter zodat ze er geen last van heeft maar verder prima toch
De pony heb ik al eens laten knippen, en dat resultaat vond ik dus echt niks! Het was dus net of ze een bloempot op haar hoofdje had gekregen. Daarom ben ik nu zo huiverig om haar te laten knippen
Ik zou het persoonlijk lekker laten groeien! Alle haren komen wel eens op een lengte waarop het niet uitziet, wie weet is het 3 weken later alweer heel schattig! (ik vind haar met dit kapseltje ook al heel schattig hihi) Ik zag van de week bij de etos iets van haarolie. Wat het precies is weet ik niet, maar misschien kun je daar iets mee doen. Gelukkig heb je een meisje, en kun je het zonder sociale druk laten groeien
Wat heeft ze trouwens een leuk en ondeugend snoetje ... zeker laten groeien kan ze 2 van die leuke schattige staartjes in Mijn dochter is nog zo kaal als een biljart bal dit is mijn oplossing: want mensen bleven vragen hoe oud mijn zoontje was grrrrrr.
laten groeien, vind het als kapser altijd zo erg als mensen al heel klein de haren van de kinderen laten knippen. en het is zo mooi als ze langere haartjes krijgen.
hey vera lekker laten zo staat echt wel leuk wou dat iris al zo lang haar had hihhihi en misschien iets van haargel van zwitsal ofzo gebruiken... maar niet afknippen hoor ! Dikke kus van yvonne en Iris vriendinnetje van jelina
Ik zou het idd bij de oortjes ff knippen...staat gelijk een stuk netter! En dan is het toch niet meteen kort?
idd klein beetje bijknippen vindt ik persoonlijk. je hoeft het niet af te scheren des te vaker je het bijhoud bij de kapper des te harder zal haar haar groeien en krijgt ze later misschien wel een grote bos haar... die pony was gewoon veel te kort afgeknipt als je het mij vraagt
lekker laten groeien hoor meid kan er nu wel onverzorgd uitzien straks heeft ze prachtig lang haar anders zou je eens strikjes in de haar moeten doen of schuifjes
Laten groeien, of echt alleen de p.ntjes ff knippen.... je moet toch een keer door die rotlengte heen!
Pony bijknippen, zoals ik van mijn kapster geleerd heb behoort een pony van wenkbrauw punt tot wenkbrauwpunt (de buitenste dan) te lopen en niet van oor tot oor . Misschien een paar kleine klipjes zodat je het bij de oren kunt 'wegklippen' Wij hebben Kylian de laatste keer (voor het eerst na zijn geboorte ) met de tondeuse helemaal kaal gemaakt zodat alles op 1 lengte is, maar nu mag het van ons een tijdje groeien zodat er straks een echt kapsel te knippen is Groetjes Anita
Ik zou alleen de pony wat bij laten punten en dan door een kapster die er verstand van heeft, want op die ene foto lijkt het wel alsof de kapster blind was Ik laat bij Iman ook de pony af en toe bijpunten door mijn schoonzusje (kapster), anders hangt ie in haar ogen. Voor de rest, idd schuifspeldje of staartjes maken, des te sneller ben je door die lengte heen waar je niets mee kan
Staartjes heb ik ook al gedaan(zie album) maar bij haar oortjes is het nog net te kort om erbij te nemen in de staartjes. Op de foto in m'n album was het haar nog niet zo lang dus dan zie je het nog niet goed
Dan schuifspeldjes? Als je het afknipt, blijft die lengte steeds terugkomen, en zit je steeds opnieuw met hetzelfde probleem!