voor ons zoontje van 4 maanden wil ik voor de winter een dik vestje kopen met teddyvoering. de enige die ik kan vinden zijn z8 en zo duur! Weet iemand of ze ook van een ander merk zijn en dus goedkoper?
ik weet niet of je met teddy voering een jasje bedoeld dat eruit ziet als een beertje.? heb gister een bruin ''beren jasje'' gekocht bij prenatal met wantjes erin maatje 68.
Berenjasje lijkt me erg schattig! Wat ik echt bedoel is zeg maar een sweatjack met teddyvoering. lekker warm maar in maat 68 of 74 makkelijker aan te trekken dan een echt jasje. Ik zal eens bij prenatal kijken. nog meer tips?
Wij hadden er 1 van H&M...maar niet van dit seizoen...van vorig jaar...dus geen idee of ze zoiets nu nog hebben
Ik heb er dit seizoen 1 van H&M gekocht. Een bruine. Is nog via de site te koop, onder Kinderen - Baby - Tops en dan op pagina 4. 14,95 en aan 2 zijden te dragen, duss ook als beertje
Die van z8 is wel errug leuk hoor. En goede kwaliteit. Het merk valt alleen ietsje groter uit dan de maatvoering. Maar dat is voor een jasje geen punt toch? heb hier de anthraciet kleurige versie voor onze aanstaande uk klaarliggen.
Ik ga straks ook heerlijk shoppen bij z8 ik vinde de kleuren en kleding zo mooi! En tja het is duur ..maar aangezien ze de kleding op deze leeftijd toch niet slijten verkoop ik hem daarna gewoon weer.Dan valt de prijs toch mee.Ik hou zelf niet van die hele donkere kleuren bij die kleintjes en het moet vooral niet te tuttig zijn.