Ik krijg nu de melding als ik een plaatje via url wil bijvoegen dat ik mijn limiet overschreden heb. Dat is op zich prima, maar ik heb geen idee hoe ik voorgaande bijgevoegde url plaatsjes kan verwijderen... In mijn foto album heb ik volgens mij niet te veel foto's, ik weet alleen niet hoe ik dat hier kan zien. Ik hoop dat je me kan helpen, in de topic waar ik het meest actief ben (oktober mama's) beginnen nu de bevallingen en ik zou het toch erg leuk vinden als ik gewoon kan blijven doorgaan, met de felicitatie plaatsjes bij te voegen... Bij voorbaat dank voor je moeite. Liefs, Caroline
Hoi, Aan het plaatsen van afbeeldingen via url zit (als het goed is) geen limiet. Wel de afbeeldingen die je bij ons op de server plaatst. Die kun je bekijken in je Gebruikersinstellingen en dan de onderste optie Bijlagen. Lotte
Hoi Lotte, Bedankt voor je reactie! Heb 't gevonden. Daar zet ie dus wel ook alle url bijgevoegde afbeeldingen bij. Maar daar kan ik ze tenminste ook gemakkelijk deleten. Limiet is dus op alle plaatjes en foto's die je op de pagina zet, daadwerkelijke uploads én url links. Beetje apart... Liefs, Caroline