ik heb nu nog de oude bekleding van mijn dochtertje. had toen antreciete bak en blauwe bekleding. ik wil eigenlijk voor bij de volgende andere bekleding. ik dacht eerst aan helemaal zwart maar dat vind ik ook wel wat saai en dacht nu meer aan de zand kleur. nu zie ik deze wel redelijk veel op mp staan maar dan de fleece variant. ik wil graag de meningen van jullie weten wbt fleece/of de canvas bekleding. wat vind jij het fijnste/mooiste?
Fleece vind ik er na een tijdje echt niet meer mooi uitzien (tenminste, dat zie ik zo op straat). Verkleurt en wordt een beetje lubberig. Doe mij maar canvas bekleding. Blijft ook de was supermooi (is wel handig, want ik heb de offwhite), komt er als nieuw uit.
100% canvas maar ik geloof dat de fleece ook bijna nergens meer verkrijgbaar is. wij hebben zand(canvas)blauw(canvas) en oranje fleece. Nu hebben we een roze gekocht voor onze meid!!!
thnx voor jullie reacties!!! ik heb inmiddels mijn blauwe bekleding verkocht en ga deze week de zand canvas kopen!
door onze rolgordijnen lijkt ie wat groen dus ook effe een foto in het daglicht (let maar niet op mij pffff ik zag er nog goed verlept uit whaaa)