Hoi meiden! Ik zou heeel graag een webwinkeltje willen beginnen. Weet nog niet helemaal met wat, maar.... Wat moet je daar allemaal voor regelen? Ik heb echt geen idee! Liefs Tamara
Inschrijving kvk, btw nummer, een zakelijke rekening dat sowieso. Mijn vriend heeft ook een webwinkel, via Mijnwebwinkel | Een webwinkel beginnen was nog nooit zo eenvoudig Kan je helemaal inrichten zoals je het zelf wil. Ohja even uit nieuwsgierigheid, wat voor webwinkel ga je beginnen? Leuk hoor! Succes!
Hier is pas nog een topic over geopend misschien staan daar wat tips instaan? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/329586-webshop-realistisch.html
En zie het niet te rooskleurig! Het is hard werken, heel Hard werken om naamsbekendheid te krijgen. En vergeet de kosten niet. Zakelijke rekening en verplichte bijhorende verzekering. Kvk kosten, google kosten, webshop, drukwerkkosten (een mooi kaartje is een pre!), HBD kosten, inkoop, ideal/paypal account belastingadviseur, 3 maandelijkse omzetbelasting, etc etc KvK: De webwinkel
Ik wil eerst even kijken wat ik er allemaal voor moet doen en of dat haalbaar is. Ik wil wel dingetjes verkopen die met kids te maken hebben. Zelf dingetjes maken en dan verkopen (luiertaarten, knipjesborden, haarspeldes, haarbandjes) en eventueel ook dingen inkopen (speelgoed, kleertjes), maar ook daarvan weet ik niet waar en hoe en wat Lekker over nagedacht hè?! Ik wil iets leuks doen op de dagen dat ik vrij ben (werk 3 dgn.) en wil dat al best lang. Maar weet gewoon niet hoe ik het moet aanpakken
Hmm dan moet je wel iets erg bijzonders verkopen wil het gaan lukken. Er zijn honderden van dit soort webwinkels. Waarin wil je je onderscheiden? Ga je een bepaald merk verkopen? Zijn je producten op een bepaalde manier anders dan al die andere luiertaarten en knipjesborden? Je moet dus wel echt iets anders dan anders verkopen om het te laten slagen. Zorg ook voor een professionele website. Ik kom vaak webwinkeltjes tegen die dan zo in elkaar geflanst lijken dat het mij niet echt aanspreekt. En je moet zorgen dat je op internet goed te vinden bent. Je kunt via google ook zorgen dat je advertentie boven aan komt. Dat kost dan wel geld. Succes in ieder geval!
website maken kvk nummer goede leveranciers goede algemene voorwaarden die gebasserd zijn op de ''koop op afstand wet'' Goede plan om jezelf te promoten dus het is handig een ondernemers plan te schrijven! en daar ben je wel even mee bezig ik was van april 2010 tot december 2010 alleen maar bezig en tijdens het schrijven kom je er steeds weer achter dat het toch beter kan! als je een lening wil bij de bank zal je dit waarnschijnlijk niet lukken maar tegenwoordig kun je mini kredieten krijgen via de staat voor ondernemers uiteraard moet je wel voldoen aan alle kriteria. daarnaast moet je onderzoeken of er genoeg vraag is in het product wat jij wil verkopen. nou ja ik kan je nog 10 A4tje vol kladden wat je zou moeten doen maar ik denk dat een forum als zp je niet gaat helpen je zou toch zelf onderzoek moeten gaan doen wat er voor nodig is om je websinkel tot een succes te maken
Bedankt voor alle reacties. Nu heb ik in elk geval een idee wat ik ervoor moet doen. Wist namelijk nog helemaal niks! Ik ga me eerst maar eens verrdiepen in een goed bedrijfsplan.