Komende herfstvakantie zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en willen ze met de kinderen, aanhang en kleinkinderen naar Turkije op vakantie voor een weekje. Naar een all-inclusive hotel. Dit hadden ze vorig jaar al bedacht en natuurlijk was iedereen enthousiast. Alleen nu ben ik dus zwanger en tegen die tijd zal de kleine zo'n 4 maanden oud zijn. Nu beginnen bij mij de twijfels... Graag dus ervaring van anderen hoe het is om met een baby (rond 4 maanden oud) op vakantie te gaan. Heb ook nog een dochtertje die tegen die tijd zo'n 2 jaar en 4 maanden is maar daar maak ik me minder druk om (behalve vliegreis, haha) Ook genoeg tantes en ooms en opa en oma om op te passen daar wanneer nodig Waarschijnliijk/hopelijk zal ik ook bv gaan geven.... Is het te doen?? Natuurlijk wel een voorwaarde dat de kleine gezond zal zijn om te gaan
er is bijna niks heerlijkers om met je kleintje op vakantie te zijn. hier op het forum (helemaal onderaan) heb je een heel gedeelte over vakantie alvast veel plezier
Ja doen! Wij zijn vorig jaar naar Kreta geweest, all inclusive. Mijn neefje van 3 maand is toen meegeweest en ging hartstikke goed. Mijn zusje gaf ook borstvoeding en dat is alleen maar makkelijker in vliegtuig enzo, omdat als je ze voed, ze minder last van oortjes hebben. Ook rest ging hartstikke goed. Veel plezier!
afgelopen zomer met een kindje van 2,5 en een baby van 4 maanden naar spanje geweest. no problemos hoor. daar wonen ook babys van 4 maanden oud en je kind past zichzelf wel aan. tenminste die van ons wel. als ze moe was ging ze gewoon slapen in de buggy ( kan helemaal plat) op het ligbed of gewoon waar ze op dat moment lag hahaha
Bedankt voor jullie snelle reacties! Wist niet dat vakantiehoekje er ook was dus heb mijn bericht daar neer gezet. Zal deze wel gesloten worden..