ik verzorg t toetje met kerst, en wou mn chocolade fontein weer eens vullen hebben jullie nog lekkere ideetjes om erin te dopen? tot nu toe heb ik; soesjes banaan witte druiven stukjes ananas
ok, spekjes en lange vingers. vind de nougat ook wel lekker, o jee....dat wordt sporten na de kerst..............
bol.com heeft er een van princess, zoiets heb ik ook, 3 lagen. zo een met een waxinelichtje is gepruts
Marshmallows natuurlijk!! Stukjes mandarijn of sinaasappel vind ik ook erg lekker, maar moet je van houden.
Beetje afhankelijk of je witte, melk of pure chocolade hebt.. Bij witte chocolade zijn aardbeien echt super, bij pure chocolade sinaasappel bijvoorbeeld. Maar je kunt eigenlijk alle soorten fruit (wat je in stukjes kunt serveren), koekjes, en weet ik wat nog meer er bij doen.
Meloen,aardbei,ananas,kiwi,kers,cake blokjes,donut blokjes,marshmellows, lange vingers,mini stroopwafels,mangoreepjes,banaanschijfjes, slagroomsoesjes,koekjes,oreos,zoute pretzels(is echt heel lekker)...
OOoooooh dames hou op!!!! Zo lekker!! Ik denk dat ik er één voor oud en nieuw even ergens ga scoren! mmmmmmmmmmmmmmm