Anonieme kaart laten bezorgen met de waarheid. Echter denk ik wel, misschien is het állemaal anders gelopen en heeft ze haar ei niet goed bijgehouden. We waren er niet bij maar..ben het wel eens met dat hij recht heeft op de waarheid.
Oh wat erg dit! Ik opende zojuist het topic en hier valt dus mijn mond van open. Maar ook van de onwetendheid van de anderen aan wie ze dit verhaal incl cyclus-details ophangt. Heeft nou niemand enig idee van hoe het vrouwelijk lichaam werkt?
Heb medelijden met haar man en met het toekomstige kindje. Als je die verhalen hoort bij DNA onbekend op tv ..daar zou dit ook zo bij kunnen. Heel sneu. Ik zou hem ook tippen.
Stel, met een cyclus van bijvoorbeeld 22 dagen en een lf van 14 dagen, heb je je eisprong op dag 8. In dat geval moet het sperma 5 dagen hebben overleefd. Het kan (Overigens niet het hele topic gelezen maar dat ga ik nog wel even doen, popcorn enzo)
Wie weet is de echo straks wel zo dat ze al langer zwanger is, en was de vorige menstruatie een innestelbloeding? Of ze is middels iui zwanger geworden van zijn ingevroren zaad of mss zelfs donorzaad en maakt er nu zo'n verhaal van omdat ze niet willen dat mensen iets weten van het vruchtbaarheidstraject?
Zwanger worden op dag 3 van je menstruatie kan alleen wanneer je een (hele) korte cyclus hebt. Sex,14 dagen erna ovuleren en dan zwanger, nope onmogelijk. Wat een doos is dat zeg! Die zou ik dus helemaal uithoren om 200% zeker te weten dat ik gelijk heb en vervolgens de bom laten vallen.... Dus wat jij zegt is onmogelijk, vertel, met wie ben je vreemdgegaan?
Jeetje zeg, lekker kop in het zand steken. Zou mij er ook verder niet in gaan mengen. Maar indd, jij hebt gelijk!
Hier zit ik ook aan te denken. Stél dat het om een of andere reden toch gewoon zijn kind is, dan zet je misschien onnodig een ruzie in gang. Ik zou haar eerst confronteren, kan me moeilijk inbeelden dat je een goede pokerface kan houden over zoiets, áls ze effectief de mist is ingegaan natuurlijk.. Erg lastig dat jij hier nu mee zit TS, het zijn eigenlijk volledig hun zaken maar ze gooit het gewoon in je schoot. Ik hoop dat het gewoon goed zit allemaal.