Hallo meiden, Een aantal weken geleden heb ik me al aangemeld op dit forum om me alvast een beetje in te kunnen lezen. Mijn vriend en ik willen ook graag kinderen en begin april ben ik gestopt met de pil, na 'm ruim zes jaar geslikt te hebben. De eerste maanden hebben we zonder voorbehoedsmiddelen gevreeën, wel rekening houden met het feit dat er een kans zou kunnen bestaan dat ik zwanger ben. Pas de laatste twee maanden hebben we meer gerichter gevreeën dus wie weet ... Al met al vind ik het reuze spannend. Het wordt voor ons beiden ons eerste kindje en nu ik er zo over nadenk, krijg ik al de kriebels. Morgen zou ik ongesteld moeten worden maar natuurlijk hoop ik van niet. Met mezelf heb ik afgesproken dat ik niet eerder ga testen dan volgende week woensdag (als ik dat ga volhouden als ik morgen en de komende dagen niet ongesteld word). De vorige maand was ik ook overtijd, zes dagen, en toen werd ik het ineens heel heftig. Flinke kramp, meer bloed dan anders. Gaan jullie duimen voor me? Groetjes, Marloes Oja, door alle zenuwen vergeet ik me gewoon echt voor te stellen. Mijn naam is Marloes, ik ben 27 jaar en werk op een buitenschoolse opvang. Mijn huis deel ik met mijn vriend Jan, 29 jaar, en onze twee Engelse Bulldoggen, Kwiebus en Parker. Vandaar ook KwiePark, een samentreksel van beiden namen.
WOW, wat spannend! Hopelijk is de test positief.. Ik moet helaas nog 12 dagen wachten voor ik mag testen Liefs
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly