Hallo dames, Ik heb vanmorgen 4 dagen voor NOD een zwangerschapstest gedaan. Het is een matcare test. Binnen de afleestijd was er maar 1 streep te zien. 4 uur later zag ik een 2e lijntje... is dit nu een indrooglijntje? Wie heeft hier ervaring mee? Ik ga morgen of overmorgen nog een keer testen, maar ik ben nu wel nieuwsgierig.
is het echt roze? vrees ook dat het niet telt maar ik ben koppig en iets in mij zegt dat die streep niet komt als er geen hcg in je urine zit. geef je geen hoop maar test binnen een paar dagen nog maar eens
Na 4 uur heb je niet een goede uitslag helaas Het indroogstreepje kan dan volgens mij ook gewoon komen omdat uiteindelijk het streepje toch met vloeistof (ook zonder hcg) kan verkleuren. Ik hoop iig voor je dat het tóch raak is Succes!
Bedankt voor de reacties. Ik zal idd later nog eens moeten testen en natuurlijk binnen de tijd aflezen. Ik heb deze tests vaker gebruikt, maar nooit zo'n aanwezige lijn gezien. Maar ik zal er maar van uit gaan dat het een indrooglijn is. Ik houd jullie op de hoogte! Als iemand dit ook heeft gehad hoor ik dat natuurlijk graag!
Precies dat heb ik eingelijk ook, de tijd kan geen hcg aanmaken haha, je hoort nog wel eens dat de test kan doorlopen en dan vals is maar hier is de ervaring niet zwanger ook geen streep met matcare ook niet na 4 uur. maar je mag ze echt niet aflezen na 10 min. dus meid hou ons nog even in spanning en test gewoon over een paar dagen na je nod dat zal ik wel doen. Groetjes Wilma
Ik vind het wel een heel duidelijk streepje om een indroolijntje te zijn ..Ik zou morgen nog eens testen als ik jou was , succes !!
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie reacties. Vanochtend heb ik weer een test gedaan en deze is duidelijk negatief. Het was dus toch een indrooglijntje.
Als je hem niet binnen de afleestijd afleest, is het streepje echt ongeldig. Ik heb zelf ook wel eens zo'n lijntje gehad met Matcare (een paar uur na de afleestijd) en was niet zwanger.