Hallo allemaal. Ik zit zo in onzekerheid en word er helemaal gek van! Ik heb 3 maanden geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in me linker eileider die is vanzelf toen los gekomen heb er een hele nare ervaring mee gehad. We hadden al met veel mensen gedeelt dat we zwanger waren Nu afgelopen vrijdag was ik 3 dagen overtijd en een test gedaan de test was super super licht maar je zag wel een streepje maar moest je echt in het licht kijken, Vandaag weer een test gedaan wel weer een streepje maar super licht. 7 juli moet ik na het ziekenhuis om te kijken of het allemaal goed zit. Gister en vandaag onder in me buik wat krampjes dat lijkt op menstruatie pijn en in de lies wat steekjes ik hoop echt niet dat het weer in me eilijder zit. De dagen duren nu zo super lang en vooral omdat ik zo in onzekerheid zit ben ik nou wel zwanger? Ben ik nou niet zwanger echt een rot gevoel! Zit het wel goed? Zit het niet goed? Ik ben helemaal niet blij op dit moment omdat ik met zoveel vragen en onzekerheid zit! hoop dat iemand me gerust kan stellen xxxxx
Nee sorry dit kan niemand behalve de arts met echo. Als je streepje hebt ben je gewoon zwanger!!!! Als je bbz hebt weten wij niet maar alle dingen die je omschrijfg zijn precies zoals ze horen te voelen hoor! Succes
Dankje wel voor je reactie! Ja maar het is echt een super licht streepje ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen anders had ik het kunnen laten zien ik weet echt niet of het nou positief is of negatief
Hey toettie ! Ik ken je ongerustheid heel goed! Ik had hetzelfde toen ik m'n eerste streepje zag. Elk steekje en krampje ga je vergelijken met de vorige keer. zelf merkte ik toch dat ik veel minder pijn had dan de vorige keer. (Moest soms een kwartier lang rustig aan doen voordat ik verder kon. Dat had ik deze keer niet) Hoeveel dpo ben je? Ik zie op de eerste foto geen streepje, 2e wel een hele lichte. Je ongerustheid kan ik ook niet wegnemen natuurlijk.. Hoop toch dat je wat rust mag krijgen en dat je uiteindelijk een mooie echo tegemoet mag zien
Hoihoi Wat bedoel je met DPO? Sorry maar ben niet zo goed met al die afkortingen hihi! Nee dat klopt je kan me ongerustheid niet wegnemen helaas Ik heb nu wel dat ik vaak een soort last heb van menstruatie buikpijn en dat had ik toen niet Xxx
Oh haha dankje ik ben niet zo heel erg goed in al die afkortingen maar dan weet ik het nu. Dat is 20 dagen terug
Hey Ook ik ken jou gevoel! ik was in mij erachter gekomen dat ik zwanger was helaas is dit mis gegaan. Ook ik voelde elk pijntje en krampje. Bij mij zat de embryo wel op de goede plek maar bleef niet plakken. Het scheen juist heel normaal te zien zijn die pijntje en lichte krampjes. Dat was door het toch al beetje groeien van je baarmoeder. zolang er geen helderrood en veel bloed is zou ik mij geen zorgen maken als ik jou was Geniet van je zw en gefeliciteerd
Oh haha ja sorry. Uitleg is al gegeven zag ik Dat menstruatie gevoel had ik ook heel erg. Hoor om me heen dat dat toch wel veel voorkomt bij de meesten die ook zwanger blijken te zijn. Spannend ik duim voor je! Maar klopt het dan dat je al even overtijd bent? Voor je het weet is het de 7e
Hoe zeker ben je van je eisprong? Want als je echt 20 dagen na eisprong zit, dan zou je al een hele duidelijke streep moeten zien. Ik kan niet in je buik kijken natuurlijk, maar 7 dagen overtijd en amper een streepje te zien lijkt mij niet goed / vals positief. Zeker als er tussen je 2 testen meerdere dagen zitten en er bijna geen oploop is...
Nee daar heb je idd gelijk in vandaar mijn bezorgdheid en dat ik zo onzeker erover ben omdat ik al 7 dagen overtijd ben en elke 2 dagen test en de test niet duidelijker word
Snap je onzekerheid en ongerustheid! Hoop voor je dat de test snel donkerder wordt, of dat je ongesteld wordt. Maar in ieder geval duidelijkheid!