Wederom peuter bevrijd uit bloedhete auto :(

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is een voorbeeld van hoe de prioriteiten verschuiven, we willen alles!! huis, auto, carriere, er fantastisch uitzien, en oh ja daar horen ook kinderen bij, druk druk, en maar zeuren ik heb zo weinig tijd voor mezelf, dus ff shoppen, maar ja dat is zo lastig he met een kleine die jengelt in de winkel, en mijn oppas vragen gaat niet want die valt al zoveel in.....nou ja toe maar even de winkels in laat r maar even zitten, PPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF hallo waar zijn we mee bezig...horen kinderen niet de allereerste en zoniet de enigste prioriteit te zijn???? en dan geven ze het kindje nog terug ook?????

ps sorry als ik het zo formuleer

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En dan juist terwijl het zo vaak in de media is, juist met warme dagen, en dan nog leren ze er niet van..

*zucht eens diep, heel diep...*

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Arm kindje! Hoe kun je zo stom zijn om dat te doen?! Je hoort de laatste dagen niets anders dan kindjes of dieren in afgesloten auto`s.

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Die mensen denken echt niet na! Voor hetzelfde geld haalt een of andere zieke geest het kind uit de auto en is ze haar kind voor goed kwijt! Deze mensen hebben echt geen verantwoordelijkheids gevoel!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat een slechte moeder zeg!
    wat ontzettend zielig voor het kind.

Dit is niet te begrijpen

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou.... los van het feit dat ik dit een stomme actie van die moeder vind, vind ik de reacties wel erg extreem!
    In het bericht staat enkel dat ze haar kind in de auto had gelaten, en dat ze zelf even was gaan winkelen. Ik ken het winkelcentrum, en daar ga je niet even lekker shoppen: ´t is een wijkwinkelcentrumpje met een supermarkt, drogist, bloemist, bank, snakcbar en nog zo wat, in totaal een stuk of 15 zaken, schat ik. Het winkelcentrum kennende, zal ze even vlug een boodschap zijn gaan doen....

En dan: omdat ze zo´n stomme actie heeft, is ze gelijk over de hele linie een slechte moeder? Kom op: jullie zijn allemaal van die foutloze schepsels zeker....
    Een klein beetje terughoudendheid als je het hele verhaal niet kent, zou wel op z´n plek zijn...

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Het kan best een klein winkelcentrum zijn, maar je laat je kind niet alleen in de auto als je naar de winkel gaat. Stel er gebeurt jezelf iets en niemand weet dat je kind in de auto zit? En vooral met deze hitte! Ik zeg niet dat de moeder een slechte moeder is maar vind dit wel onverantwoordelijk en niet echt over nagedacht!

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Het kan dan wel een klein winkelcentrum zijn, maar dit doe je absoluut niet.

9. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    nou ik vind eigenlijk stomme actie wel erg zacht uitgedrukt!! al is het 15 graden 20 min je kind in de auto laten zitten vind ik niet kunnen.

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zal de 1e zijn die toegeeft dat we allemaal weleens fouten maken, maar dit kan je toch geen 'fout' meer noemen??
    Dit is gewoon achterlijk gedrag! Het kind is ervan bewusteloos geraakt nota bene, dan ben je echt niet fftjes een kleine boodschap wezen doen!
    Dat het kind alleen gelaten is is een feit, wat moet je dan nog meer van het verhaal weten? Wat kan zoiets goed praten, toch helemaal niets!
    Je hoeft geen genie te wezen om te weten dat je echt geen kind/dier in deze hitte kan achterlaten, als is het maar voor 10 min! Levensgevaarlijk!

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou sorry hoor, maar dat kindje was bewusteloos!! Dan ga je niet "even snel" een boodschap doen. Dan zit zo'n uk wel een langere tijd in de auto! Een kind raakt toch niet zomaar bewusteloos?? Wil niet zeggen dat wij nooit geen fouten maken, maar ik vind dit gewoon een egoïstische en domme actie, sorry!
    Er wordt momenteel zoveel gewaarschuwd om NIET je kind in de auto te laten met dit weer en dat doet ze het toch.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Ik zou mijn hond niet eens alleen laten.

Foutloos, nee dat ben ik zeker niet.

Maar wel verantwoordelijk en niet zo dom om een kindje alleen in de auto te houden met deze hitte.

Laat jij je kind wel alleen dan? :$

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat er mensen zijn die echt zo stom zijn om te denken dat het wel eventjes kan, daar kan ik nog bij. Maar hoe vaak is het nu niet al in het nieuws geweest?

Trouwens niet alleen met dit weer, maar ik heb het idee dat deze moeder vaker gaat winkelen en haar kind dan in de auto laat. Dat kan op zich al niet!

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, ik laat mijn kind met deze warmte echt niet alleen in de auto.

Goed lezen zou een boel meiden goed staan. Ik heb nergens gezegd dat deze actie goed te praten zou zijn. Enkel dat het je goed zou staan om niet zo snel te oordelen op basis van twee feiten: moeder laat kind in auto achter, (reden niet bekend), en kind is na een minuut of 20 daardoor bewusteloos geraakt.
    Er worden hier verhalen en oordelen aan die twee feiten opgehangen, die je reinste roddelpraat zijn.
    Misschien een baan bij de Prive gaan ambieren op deze manier?

15. music4life

music4life Niet meer actief

even mijn reactie op dit

k ken het winkelcentrum, en daar ga je niet even lekker shoppen: ´t is een wijkwinkelcentrumpje met een supermarkt, drogist, bloemist, bank, snakcbar en nog zo wat, in totaal een stuk of 15 zaken, schat ik. Het winkelcentrum kennende, zal ze even vlug een boodschap zijn gaan doen....

dus? wij hebben wel geteld 12 winkels in ons dorp ik laat mijn kind dus no way alleen in de auto als ik ga winkelen,,, je neemt je kindje toch gewoon mee kom op ! ik vind het gewoon zo makkelijk altijd,,,ohg laat haar/hem maar ff wachten hoor, waarom laten moeders hun kind zitten ,,? als het geen moeite was nam iedere ouder zijn kind mee ,IK vind haar geen goeie moeder nee,, je ziet toch wat de gevolgen zijn?

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zelfs al was het buiten 15 graden en ben je binnen 5 minuten terug, dan laat je je kind nog niet alleen in de auto. Ik had trouwens begrepen dat het kind er vermoedelijk al minimaal 20 minuten in zat?

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Anders wel, dan?

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik snap je punt dat je niet moet oordelen als je er zover vanaf staat. Dat is waar.

Maar welke omstandigheden zouden het goedpraten volgens jou dat ze 20 minuten haar kind alleen liet?

19. music4life

music4life Niet meer actief

nou ik vind oordelen nu wel terecht...
    en iedereen heeft tuurlijk een andere mening maar,ik vind dat jeje kind niet alleen moet laten,,

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Niemand is een foutloos schepsel en iedereen maakt wel eens fouten maar dit noem ik niet een foutje dit vind ik een schandaal ..

Al had het winkelcentrum alleen maar een supermarkt en was ze boodschappen wezen doen dan nog vind ik het te absurd voor woorden dat je je kind ( zeker met dit warme weer ) in de auto laat zitten ...

Deel Deze Pagina