wederom spannend

Discussion in 'Zwanger worden' started by karin29, Jun 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Kan het niet laten om hier wat te plaatsen omdat ik het wederom spannend vind. Ben nu 3 dagen overtijd en normaal precies op tijd.
    Heb vrijdag een test gedaan die nog niets uitwees maar ben nu 2 dagen verder en nog niet ongesteld. Heb nu geen test liggen dus moet even wachten tot morgen. Volgens de calculator hier zou ik woensdag kunnen testen dus kan het nog alle kanten op.
    Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Dat had ik vorige maanden wel dan had ik enorme buikpijn, rugpijn etc. We hebben geklust op ongeveerd mijn vruchtbare dagen dus wie weet.
    Zou het wel erg leuk vinden als het zo zou zijn.
    Groetjes Karin

2. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    HOi Hoi,

sorry dubbel geplaatst. Te vaak op enter gedrukt.
    Groetjes Karin

3. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    Je bent overtijd zeg je, maar je kunt woensdag pas testen? Je mag nu toch al testen?
    Gauw een testje doen!

4. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Ja ik ik was vrijdag 1 dag over tijd. Heb vrijdag avond een test gedaan die negatief was. Nu zijn mijn testen op en het is zondag. Moet dus wachten tot maandag voordat ik naar de winkel kan. Vraag me af of het kan zijn dat ik later pas positief test? Of is het zo dat ik nu dus niet zwanger ben omdat ik bij 1 dag overtijd negatief getest heb?
    9 mei was ik voor het laatst ongegesteld en heb een cyclus van 28 dagen op het langst.
    Groetjes Karin

5. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    Hoi Karin,
    Je kan een paar dagen later als je NOD wel positief testen! Er zijn zoveel vrouwen die eerst negatief testen en een paar dagen later positief!

6. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Maar ik snap niet goed hoe ik mijn cyclus moet berekenen.
    ik word eigenlijk altijd dag 22 of 23 ongesteld en dat duurt 7 dagen lang.
    Toen ik nog de Nuvaring nog had was dat 21 dagen inhouden daarna eruit, werd 1 dag later ongesteld en dat duurde altijd 7 dagen. Ook bij mijn vorige zwangerschap toen ik pil vrij was werd ik altijd de 22 of 23 ste dag ongesteld en duurde 7 dagen. Heb toen ook een cyclus van 28 dagen aangehouden. Hij is eigenlijk altijd regelmatig?
    Dan klopt het toch dat mijn cyclus 28 dagen duurt?
    Groetjes Karin

7. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    Nee volgens mij moet je het zo berekenen, je wordt ongesteld; dat is al dag 1 van de cyclus.
    Van daar uit ga je tellen.
    Op de dag dat je weer ongi zou moeten worden (bij jou de 22e of 23e dag) zou je al kunnen testen!
    Omdat je ongi uitblijft.
    Je moet die zeven dagen er niet bij op tellen. Je bent nu al overtijd! Maar dat kan best zijn dat als je zwanger bent je over een paar dagen pas positief test!
    GroetjeS!

8. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,
    Oke. Ja ik had op 31 mei dus negatief getest. Dat zou dus kunnen omdat dat de 23 ste dag was en morgen 26 ste dag.
    Nou morgen dan maar even een test halen.
    Ben benieuwd. Zou anders niet snappen waarom ik maar niet ongesteld wordt. Dat is me eigenlijk nog nooit overkomen.
    Groetjes Karin

Share This Page