ál het zaad dood!

Discussion in 'Zwanger worden' started by wies31, May 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    Vanmoren naar de gyn geweest voor de samenlevingstest. Er waren heel veel zaadjes maar állemaal dood. :cry: Gewoon allemaal, ik kon mijn oren niet geloven. Nu gaan ze de volgende cyclus(weer een maand verder) nog een samenlevingstest doen, maar dan in het lab. Wordt dat weer niets moeten ze gaan insemineren.(schrijf ik dat goed?) Met andere woorden, nu zitten we echt in de mmm. Tegen de tijd dat er iets gaat gebeuren zijn we weer een aantal maanden verder, en zijn we straks weer 2 jaar verder. Ik vraag me ook af of het nu wel nut heeft om precies rond mijn ei te vrijen. Het zaad van gisteren is allemaal dood, wat voor nut heeft het dan? :( Weet iemand dit, of is er een kleine kans dat we spontaan zwanger kunnen worden? Ik voel me zo down vandaag. :cry:
    Hoop dat jullie opbeurende antwoorden hebben! ;)

liefs wies

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Pff. echt geen idee. Maar wil je even een hart onder de riem steken en je een dikke digiknuff geven. Want volgens mij heb je hem hard nodig. heel veel succes in de MMM. Hoop dat je snel zwanger wordt door inseminatie.

3. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    Hoi Wies,

wat een teleurstellend bericht! Ook vanaf hier een dikke knuf!
    En er gebeuren nog steeds wonderen dus ik zou niet ophouden met vrijen ;) Er hoeft maar net 1 sterk levend zaadje bij te zitten die de weg naar je ei vindt.

liefs sanneke

4. 101

101 Lid

Dec 31, 2006
    65
    0
    0
    hoi ,ik leef met je mee. :(
    maar hoe lang later hebben ze controleerd voor ze dat zaad al hadden. :oops:
    en ik snap één ding niet hebben ze gezegd dat al het zaad dood is,
    niet van langzaam of traag of slechte kwaliteit,of gewoon weinig.
    maar dood vind ik erg raar.
    ikzelf heb in dat traject gezeten,manlief had weinig en traag zaad en 50% gewoon niks.

101

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Was bij mij ook zo. En toch ben ik zwanger geraakt op de spontane manier. Een samenlevingstest is een discutabele test, in sommige ziekenhuizen doen ze dit niet eens meer. Niet te veel zorgen om maken. Ik heb me er ook erg bezorgd over gemaakt en achteraf is het zonde van de tijd gebleken. Hele veel sterkte en succes!

6. 101

101 Lid

Dec 31, 2006
    65
    0
    0
    ik wil je graag opbeuren maar ik weet wel één ding.
    je hebt iui, ivf, icxi(hebben wij gedaan)en dan heb je nog een paar dingen die bij de man gebeuren(zaadballen) een hele weg misschien maar ze kunnen tegewoordig erg veel, niet de moed opgeven, mocht je er toch erg mee zitten maak gewoon een afspraak in het mmm voor meer informatie.
    schrijf de vragen vantevoren op die je wilt weten en kunnen zij die wel beantwoorden. ;)

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Wies,

Ik kan heel goed begrijpen dat hullie hartstikke zijn geschrokken van dit nieuws. Maar laat je niet kisten, de wonderen zijn de wereld niet uit en voor jullie zal de weg misschien wat langer zijn maar niet opgeven heh?!

Veel sterkte en verwen je man maar goed.

Liefs Vanilia

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt voor jullie reacties, erg lief. Mijn man had ook zoiets van; wacht nu maar af, misschien valt het wel mee, en anders weten we gewoon dat ze er iets aan gaan doen. En inderdaad dat is ook wel zo. er zijn genoeg mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen, da's nog erger natuurlijk.
    En 101; het zaad was van gisterenavond laat. Bij een samenlevingstest moet je de avond ervoor gemeenschap hebben gehad, en zou het nog moeten leven in het baarmoederslijm. (tot wel 5 dagen) Dus inderdaad, erg raar, alles dood. Maar ja, misschien is mijn slijm dichter naar het ei toe meer geschikt voor het zaad? Ik denk dat ik zaterdag mijn ei heb, i.p.v. vrijdag. Dus vanavond of morgen nog even aan de klus en hopen dat er een sterke tussen zit, die er wel doorheen komt!

liefs wies

9. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Hey Wies,
    Geen ervaring, wel een dikke knuffel voor je...
    Heel veel succes en geluk, hoop dat je je zorgen een beetje aan de kant kunt zetten, verwen elkaar maar extra ;)

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Het kan ook zijn dat je eisprong nog niet is, waardoor het slijm nog niet goed is, zodat het zaad niet kan overleven. Heb je al eens ovutesten gebruikt? Dan kan je ongeveer inschatten wanneer je eisprong is.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    prinses; ik heb gisteren een follikelmeting gehad, en toen zei ze dat ie waarschijnlijk vrijdag zou komen. En daarom vandaag de samenlevingstest. Zelf denk ik dat het zaterdag pas is, omdat het slijm nu nog waterig is en niet draderig. (sorry hoor) Maar dan moet het op zich nog wel goed genoeg zijn vandaag. Ik heb bijna een jaar ovutesten gebruikt, en weet nu ongeveer wel wanneer ik vruchtbaar ben. Ik temp ook, dus dat zit wel goed. Het is een momentopname geweest natuurlijk, dus ik hoop dat het de komende dagen wel goed is!

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

Aug 6, 2006
    846
    0
    0
    Wies, wat een tegenvaller om zoiets te horen te krijgen! Hééél veel succes, ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt [-o<

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje...ja, das een behoorlijke klap in je gezicht.
    Heel veel sterkte meid!
    Ik hoop dat de volgende test toch iets positiever uitpakt!

14. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Lieve Wies,

Ook ik wens je heel veel sterkte met deze tegenvaller... Jeetje, echt ontzettend balen!
    Wens je heel veel sterkte en succes.
    En geef je even een grote digiknuffel....

Liefs.

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    kreeg net een pbtje van iemand die hetzelfde had. Haar lichaam maakte antistoffen aan wat de zaadcellen dood. Ze heeft nog nooit iemand anders gehoord die het had, en las mijn verhaal. Ze denkt dat het hetzelfde is. Zij gaat nu IUI doen in rotterdam. Zijn er zo weinig mensen die een negatieve samenlevingstest hebben met dood zaad?
    Ik ben benieuwd wat het nu eigenlijk is.

16. sarai

sarai Actief lid

May 8, 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    ja ik heb dat pas nog ergens gelezen dat dat idd kan maar heb ook een tip gelezen en misschien heb je er wat aan;
    je kan dus proberen om op je niet vruchtbare dagen met condoom te vrijen zodat je bm slijm er niet aan kan wennen :( ben je in de vruchbare periode dan om de dag met en zonder condoom en op je vruchtbaarste dag zonder!
    ik weet niet meer waar k het gelezen heb maar misschien heb je er wat aan en kan je dat proberen!
    heel veel succes en sterkte
    dikke knuf sarai

17. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    en dan heb je nog een paar dingen die bij de man gebeuren(zaadballen) een hele weg misschien maar ze kunnen tegewoordig erg veel, niet de moed opgeven, mocht je er toch erg mee zitten maak gewoon een afspraak in het mmm voor meer informatie.

Nu zijn er bij je man zaadcellen gevonden al waren ze dood.
    Tegen ons zeiden ze ook over de operatie van de zaadballen.
    Wij hebben er niet voor gekozen omdat het bij ons vrijwel geen nut heeft.
    5 % maar is een ander verhaal.
    Wel zei mijn huisarts dat we moesten oppassen als we dat wel zouden doen.
    Heeeeel erg pijnlijk en ze kunnen ook nog wel eens iets verkeerds doen :rolleyes: .
    Niet voor je bang te maken , maar pas op met deze optie.
    xxx

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ik denk eerder dat het aan mijn bs ligt inderdaad. Maar ze hebben dus woensdag geconstateerd dat ik vandaag mijn zou hebben, aan de hand van de follikelmeting. Mijn temp was nog steeds niet gezakt, dus geen ovulatie vandaag. Mijn slijm was woensdag waterig, daarna weer minder. Vandaag is het crèmig. Misschien heeft het zaad helemaal niet in vruchtbaar bs gezeten, en is het daarom dood gegaan. Maar de follikel was al wel groot? :( Als ik morgen of zondag nog geen ovulatie heb gehad ga ik maandag gelijk bellen. Erg vreemd dit. We gaan nog maar gewoon door met klussen dit weekend! ;)

19. eyzenga

eyzenga Lid

Apr 23, 2007
    95
    0
    0
    kapster
    Stiens
    Heel veel sterkte
    Liefs Jose

20. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    he wat een naar bericht!
    maar gewoon blijven klussen hoor, wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    ik ken iemand en zij kon volgens het zh niet op de normale manier zwanger worden, omdat ze geen eitjes aan zou maken. en bij haar eerste kindje is zij met behulp van...
    zwanger geworden en nu spontaan. terwijl dit dus volgens het zh niet mogelijk was.
    dus wie weet is het geluk ook aan jullie zij.

diike knuf.

Share This Page