wow wij zijn zwanger! nu draaien de duimen voor een plakbeeb wat een super gevoel een brusje voor onze meiden vandaag, 2 dagen voor NOD stond er ZWANGER in het venster! blijf je bij ons kleintje? we houden nu al van je omdat we het nog niet van de daken kunnen schreeuwen doe ik het hier! WIJ ZIJN ZWANGER!!!! YEAH!!!!!
hallo allemaal, nou heb ik vanmorgen een testje gedaan en vanmiddag weer (zie foto) die van vanmiddag is veel donkerder, dat is een goed teken toch? #sorryergonzeker#
Hi Fruitvliegje, VAn harte! Ik test in de middag ook altijd donkerder dan in de ochtend, dus wat dat betreft kan ik je zeggen dat dat zeker kan. Ik had vanochtend ook vroeg getest, nadat ik gister avond heel veel water had gedronken en tot mijn grote angst was de test lichter dan 2 dagen geleden. Vanmiddag weer 1 gedaan ( ook ik ben heel onzeker ) en deze was gelukkig weer donkerder. Liefs Poppekop
Van harte gefeliciteerd Fruitvliegje! Ook ik heb vandaag, 2 dagen voor NOD, positief getest! Wat een onwerkelijk gevoel nog Dit was onze eerste echte poging en meteen raak. Wat een ontzettend mooi begin van 2015! Geniet er van de komende maanden! Liefs,