Ik heb hem ook op een ander forum gepost, maar daar krijg ik geen reacties, dus ik hoop dat er hier iemand naar mijn echo wilt kijken. Bijna iedereen zegt een meid. De verloskundige neigde iets meer naar een meid, maar was niet heel zeker ze was zo'n beetje 55 om 50%. Nu vraag ik me eigenlijk wat er precies te zien is. Zijn die rode lijntjes nou de schaamlippen? En staan die niet erg ver uit elkaar? Haha dat was bij mijn oudste dochter namelijk niet. Die zaten echt tegen elkaar aan zeg maar... En wat is dan die grote blauw lijn?
Ik heb even zelf de schaamlipjes erin getekendzoals ik het zie. Die blauwe lijn is denk ik ook de navelstreng.
Ik neig ook meer naar meisje. Heb zelf ook van zo'n twijfel echos gehad en wij verwachten ook een meid!
Dank jullie wel! Hmm de blauwe lijn zal dan inderdaad wel de navelstreng zijn zo'n vermoeden had ik ook. Maar melanie jij tekend die schaamlipjes wel heel anders hahaha. Wat heb ik dan getekend?
Ik denk ook een meisje.. Maar het zouden ook balletjes kunnen zijn en dat het piemeltje tegen de buik aanzit en dus niet kunt zien... want je kijkt echt tussen de beentjes op deze echt..recht tegen de billen aan... Ik heb ook ff een aanpassing gemaakt..hoe het ook een jongen zou kunnen zijn.. beetje vaag getekent door mij... sorry daarvoor..
Pffft maar goed dat ik morgen een geslachtsbepaling ga doen hahaha. Deze echo was namelijk met 15 weken gemaakt. Gewoon door de vk dus die neemt er ook de tijd niet voor. Maar morgen ga ik echt voor een geslachtsbepaling dan ben ik 18 weken. Hopelijk dan wel duidelijkheid.
Haha stiekem vind ik dit heel grappig om te zien, Al die tekeningetjes van meisjes of een jochie Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Haha ja leuk, maar ook heeeeel verwarrend haha. De één is helemaal overtuigd van een meisje, maar er zijn er genoeg die toch twijfels erbij hebben. En mijn verloskundige twijfelde ook al zo erg.... Pff niet dat het uitmaakt wat het is, maar ik wil me niet instellen op een meid als het toch een jongen is. En hoe meer ik ermee bezig ben hoe meer ik wil weten wat er nu echt in mijn buik zit (logisch) Dus morgen naar prenatal hearts in amersfoort haha daar kon ik lekker snel terecht. Hoop zo dat ze het kunnen zien.
Hmm ik denk dat ik moet concluderen dat ik gewoon een slechte echo kijker ben. Dan heeft ie wel een klein piemeltje of niet? Want ik zie 2 witte streepjes en het middenstuk is ietsjes langer, maar scheelt haast niks. (of ik kijk gewoon weer verkeerd..) Nou ja ik ben een beetje klaar met echo's kijken hahaha probeer hier en daar steeds te vergelijken, maar gelukkig mag ik zo werken en morgen is mijn echo!!
Whaha ik dacht in ieder geval groter dan zijn balletjes? Maar ik zal wel weer naar iets anders dan zijn piemel kijken.