Ik heb de laatste week vaker last van hoofdpijn. Ik prpbeer geen paracetamol te slikken maar soms is het echt niet meer uit te houden. Ben bang dat vaker per week een paracetamol slecht is maar begrijp ook niet waar de hoofdpijn ineens vandaan komt
Paracetamol mag je gewoon nemen hoor, dat zei mijn vk namelijk. 6 per dag. Bij de bevalling krijgen vrouwen vaak ook een soort morfine. Kijk het is niet de bedoeling dat je dit je hele zwangerschap gaat doen maar grote kans dat de hoofdpijn straks weg is. Het is vaak een hormanaal iets namelijk. Maar voel je niet schuldig als je een keer een paracetamol neemt!
Ik heb het ook, nu 12 weken. Ik heb normaal ook migraine, dus zal daar misschien mee te maken hebben. Ik slik wel paracetamol, maar het helpt eigenlijk niet. Niet sterk genoeg. Maar iets anders kan niet. Ik slaap ook verschrikkelijk slecht. Mijn kussen ligt niet meer lekker, ook al andere geprobeerd, maar niks helpt. Mijn nek doet er pijn van en misschien daardoor dan ook wel hoofdpijn. Ik word er niet goed van. Ben ook wel benieuwd of iemand tips heeft.
Paracetamol mag je wel nemen, maar als je ineens meer hoofdpijn krijgt wat je eerst niet had zou ik toch even bespreken met vk of huisarts. Kan misschien aan bloeddruk liggen? Al heb je daar nog niet het termijn voor volgens mij. Drink je genoeg op een dag?
Ik had ronddie weken ook vaker last van hoofpijn. Heeft ee paar weken geduurd en toen was het ineens weer over. Als het echt vervelend werd pakte ik wel een paracetamol.