wederom vraag omtrent voetenzak maxi cosi...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eve, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Weet dat er al eerder vragen zijn gesteld over de voetenzak. Maar ik ben zo in dubio dat ik toch nog een vraag wil stellen hierover :oops:

Vind de voetenzak best prijzig en vraag me gewoon af of je em echt vaak gaat gebruiken??? Maxi cosi is toch voor korte ritjes en in de auto. Heb je dan echt zo'n voetenzak nodig???

Kortom: wie overtuigd me dat een voetenzak handiger is dan een dekentje?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik weet van een vriendin dat ze hem heel veel heeft gebruikt. Ik wil hem zelf ook hebben, dat gedoe met dekentjes lijkt me niks. Maar je kunt het altijd proberen en als het je niet bevalt, alsnog een voetenzak kopen.

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik vind 'm handiger... zo'n dekentje vind ik toch wat minder warm. Ook in de winter sochtends in de auto vind ik het hardstikke fris en dan die sokjes (want schoenen doe je ze nog niet aan zo vroeg) Verder zet ik de maxi-cosi voor ene korte boodschap ook wel eens op het kinderwagen onderstel en dan is het toch wel erg makkelijk.

4. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    ik vindt een voetenzak ook heel handig hoor en je gebruik hem niet alleen in de maxi cose maar ook later in de wandelwagen
    scott is van eind oktober en 1 maart ging hij in de wandelwagen en daar ging hij toch echt nog wel in de voetenzak want het was nog best koud dus het is best wel handig en je kan hem best wel heel lang gebruiken
    maar zit hij dan niet bij je kinderwagen die van mij wel

5. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik heb m echt heel vaak gebruikt. Ben bevallen 31 december en heb m gebruikt tot zeker eind maart...

6. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik had bij mijn eerste kindje ook geen voetenzak, maar een dekentje. Bij mijn tweede heb ik een voetenzak gekocht en was er zeer tevreden over! Veel gemakkelijker dan een dekentje......

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Lotte is 16 september geboren en wij hebben de voetenzak zeker tot mei gebruikt. Ligt wat zachter, is lekker warm en een dekentje kunnen ze zo wegschoppen.

De maxicosi klikte ik ook vaak op het onderstel van de Bugaboo, is voor korte boodschappen wat sneller..

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wij hebben laatst een nieuwe maxicosi gekocht en vond de voetenzak in verhouding tot de MC behoorlijk duur: 65 €. Dus heb gezegd dat het niet nodig was. Maar later dacht ik: Misschien toch wel handig. Ons kleintje wordt namelijk in december geboren. Ik ben toen op marktplaats gaan kijken en er staan véél voetenzakken op. Ik heb er daar een gekocht (2e hands) voor 15 € incl verzendkosten.

Gr Otje

9. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Zo te zien beval je in de winter.
    Echt zo'n ding aanschaffen hoor.
    Dekentje kan ook wel maar zo'n voetenzak is helemaal dicht waardoor dit veel warmer blijft dan een los dekentje.
    En je hebt ook universele voetenzakken en die kosten een stuk minder.

Silly

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik sluit me aan bij de rest, zo'n voetenzak is echt aan te raden, Serjenka is in maart geboren, maar heb er toch nog vaak gebruik van gemaakt.

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt meiden! Jullie hebben me overtuigd :D

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb gisteren een voetenzak besteld voor de maxi-cosi want het wordt een echte winterbaby en zo'n zak is toch wind dicht, zo'n kleintje ligt toch stilen bijv de auto is in het begin van de rit ook nog koud. heb ook getwijfeld met een dekentje maar dan moet goed opletten of het goed zit en winddicht enzo dus toch besloten om het te doen. misschien is er op internet wel een tweede handse te vinden? het voordeel is ook als het vies is kan je hem zo in de machine doen hoef je voor de rest niet moeilijk te doen.

13. Hallo

Wij hebben ook de voetenzak voor de maxicosi aangezien ons kindje eind okt komt herfst/winter is het toch wel lekker vinden wij...

Liefs Prisjuh

14. lara

lara Lid

17 feb 2006
    65
    0
    0
    Meid, ik heb er twee! Een voor bij ons thuis en een voor bij mn ouders. Lang leve marktplaats.nl! Totaalprijs voor twee maxi-cosi's met toebehoren (beide wel gewassen, maar nu zo goed als nieuw) 45 Euro....Dus ik zou lekker tweedehands gaan, er is een overschot aan die dingen!

Grtjs, Lara

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja wij hebben hem er nu bijzitten.
    ik heb bij mijn dochter (ze is van januari) geen voetenzak gebruikt, maar een deken of ze had zo`n warm skipak aan.

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tim is nu 2,5 week oud en heb mijn voetenzak van de maxicosi nu nog niet gebruikt.. maar als het straks kouder wordt, dan ga ik hem ook zeker gebruiken... veel makkelijker dan een dekentje.

17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hoi hoi...
    kijk eens op marktplaats onder autostoeltjes of kinderwagens zoek dan op plaatsnaam Beek en Donk het is van bebé luna ze hebben van alles in de aanbieding een voetenzak van Maxi Cosi kost daar 20,- nieuw!!!!
    ik ga er volgende week heen om mijn wagen daar te halen en een voetenzak...
    moeite waard om ff te kijken succes

Deel Deze Pagina