Gefeliciteerd! En probeer inderdaad maar "rustig" te wachten, je zal zeker uit gaan kijken om je kleine frummel voor het eerst te zien! <3
Deze ochtend moest ik naar de huisarts voor een voorschrift voor utrogestan. Ik kon het niet laten en heb opnieuw bloed laten afnemen Resultaat: hcg 17000. Het is niet elke 2 dagen verdubbeld sinds vorige week dinsdag (toen was hcg 1736), maar vanaf een bepaalde waarde hoeft dit ook niet meer dacht ik. Voorlopig zijn we weer gerust gesteld... Laat het maar snel 12/12 zijn voor die eerste echo!!!
Nee klopt niet wat je zegt. Ze zien graag verdubbeling per 2 dagen maar per 60u of iets meer mag ook Ik verdubbelde per 60u bij dochter en was prima.... No worries beter dan nu kan het niet gaan. Gefeliciteerd
Ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen @Mom4life ! Hoe voel je je? Hou je t nog een beetje vol?
Oh, zo lief dat je er aan denkt! Ik heb de voorbije periode veel stress soms kan ik het loslaten, soms word ik gek van mezelf! En misselijk, heel misselijk! Wat dan wel weer een goed teken is natuurlijk... Morgen om 15u30 de verlossing
We hebben heel lang moeten wachten en zijn nog maar net thuis, maar het was het waard: mooi kloppend hartje en vruchtje helemaal op schema! ❤️