Het is te doen.. ik hou mn hart vast voor mijn meisje.. ooch dat is toch leuk, als zij straks ook duifjes heeft! Ja wel veel met papa in het hok laten hoor! grr
Vreselijk! Ik herinner het me allemaal nog goed. Vrijdagavond duiven inkorven en daar uren blijven hangen. Zaterdag vanaf 's ochtends vroeg al gestress. We mochten dan niet in de tuin komen en m'n vader en broers waren altijd zo gestresst dat ze de hele tijd ruzie hadden. Altijd gedoe om wie er meer deed dan de ander enz. Dus nee daar gaan we hier niet aan beginnen. Sterkte ermee RSL en Rozaly
Zo dat is een heel eind vliegen. Nou we hebben de duif vanmorgen ook niet meer gezien. Dus ik verwacht dat die gewoon naar huis vliegt
Ik herken het helemaal! Ook mijn hele familie zit in de duiven. Vroeger mocht ik nooit de tuin in op zaterdagochtend etc. Daarna ook nog naar de club om af te slaan! Mijn opa is de "baas" van de duivenwereld, hij beslist of de duiven los gaan of niet. Bij mijn opa en oma thuis is het ELK weekend gedoe! Een paar jaar terug is mijn vader gestopt omdat het niet meer te combineren was met zijn werk!
Poeh dat lijkt me een vreselijke hobby. Als je man die heeft bedoel ik. Het klinkt alsof er bar weinig tijd voor het gezin of andere dingen overblijft en daar zou ik toch voor passen....
Het is maar net hoe je het bekijkt. Mijn man houd duiven, daar gaat inderdaad veel tijd in zitten. Maar hij heeft zijn hobby thuis, en hoe fijn is dat Veel mannen die ik ken hebben hobby's buitenshuis. Het heeft ook zijn charmes. Want hij is wel in de buurt, en als hij met de duiven bezig is kan hij tussendoor ook tijd maken voor ons