oor dicht door water wat kan ik doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Suprise, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ben gisteren naar zwangerschapszwemmen geweest erg geslaagd alleen heb ik nu al sinds gisteravond een doof oor omdat er water in zit. Krijg het met geen mogelijkheid los wie heeft de tip

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ploppen helpt ook niet? Neus dichtknijpen, mond dichthouden en dan proberen te blazen?
    Of een tijdje op dat oor gaan liggen totdat het water er wellicht uit loopt?

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Nee helaas als ik op dat oor ga liggen wordt het zelfs erger. T lijkt of er een luchtbel in zit en als ik op dat oor lig wordt de druk groter. Heel vervelend

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Volgens mij kan je er weinig tegen doen als klaren/ploppen niet werkt en het ook niet uit je oor loopt als je erop gaat liggen.
    Niet toevallig van de week al last van je oor gehad?
    Als je een gaatje in je trommelvlies zou hebben en er komt dan water in krijg je ook zo'n vervelende ( pijnlijke) druk?

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    vervelend is het wel maar pijnlijk niet.

Nee ik had nog geen last van mijn oren als het over een dag of wat nog zo is zal ik de huisarts es bellen tot die tijd wachten we mooi af

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Uit laten spuiten denk ik. Soms zit er een prop oorsmeer in, bij mij wordt dat dan ook duidelijker na het zwemmen dat het weer tijd is voor uitspuiten!

7. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    1 of 2 druppeltjes alcohol erin druppelen, werkt bij mij altijd!

8. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik ben destijds daarvoor bij de ha geweest.
    en die loste het zo op en zei dat ik dat in het gevolg zelf ook wel kon..
    en sindsdien doe ik dat ook .. als ik weer zo'n vol oor heb.
    Maar om commentaar te voorkomen, beslis zelf even of dat je dit een prettig gevoel vind om zelf te doen. anders de ha even bellen.

Rol een wc papiertje / keuken papiertje tot een heel dun strookje ..
    trek je oor naar achteren en iets om hoog, dan zou de gehoorgang beter moeten liggen. En dan dus dan voorzichtig dat papiertje er in steken.
    Toen voor mij een hele opluchting!

9. Jel

Jel Niet meer actief

brand dat niet vreselijk in je oor?

Ik wilde ook al zeggen: je hoofd schuin houden of op het oor gaan liggen. Maar dat heb je al geprobeerd lees ik. Met een wattenstaafje erin al geprobeerd? (niet te ver natuurlijk). Misschien spat de luchtbel dan wel kapot. ;)

10. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Springen wil ook wel eens helpen
    Of zover mogelijk naar voren buigen met je hoofd tussen je benen zo een beetje zeg maar,
    Maar dat zal wel niet lukken aangezien je zwanger bent hihi.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    Hoofd opzij en dan springen.. serieus:)

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    bedankt dames voor alle tips. Alcohol heeft helaas niet geholpen, springen lukt me niet ivm mijn bi. Zover mogelijk naar voren buigen is blijkbaar niet ver genoeg toetertje zit in de:D begin nu ook steken in mijn oor te krijgen dus denk dat ik morgen toch maar even naar de huisarts ga misschien toch een gaatje in het trommelvlies of zo

Deel Deze Pagina