Ik heb 2 dochters die erg hun tijd nemen overal mee Onzeker wordt ik er niet meer van, meestal als ik een geschokte blik krijg en een antwoord van "oh, kan ze dat nog niet??" dan moet ik altijd heel hard lachen en zeg ik "nee, ik heb ontzettend makkelijke kinderen en die zijn vaak wat later omdat ze alles wel best vinden" En dan is het stil.......heel stil
Haha Dana dat is een geweldig antwoord. Ik vind, zolang hij maar loopt. Praat en zindelijk is voor hij naar school gaat hoor
Jammer genoeg zegt lopen niks over traphekjes Hier ook geen lopend kind maar ze kan razend snel de trap op. Blij dat wij geen trap hebben haha. Maar dat wedstrijdje herken ik wel een beetje. Ik merk alleen dat sommige ouders verkeerd herinneren. Zo zegt iemand mijn kinderen liepen allemaal al voor een jaar. Maar 1 ervan liep vlak na zijn verjaardag pas los. Ik laat het maar. Ik ben trots op mn kind zoals ze is en doet.
Gelukkig geen last van echte wedstrijdjes, maar uiteraard vergelijkt wel iedereen de kids bij babyzwemmen enzo. Maar nooit negatief. Als iemand dat wel zou zeggen: 'loopt jouw dochter nog niet met 12 maanden' dan is mijn antwoord: 'nee, maar ze eet al met met mes en vork en wast haar eigen kleren'. Met andere woorden: ik maak me er niet druk om, alles op zijn tijd.
hahaha ik herken je verhaal wel ja... hier is het vaak ook 1 presoon: ooh kruipt ze nou nog niet ?!! ze was toch al zo aan het oefenen? Hier gaat hij de hele kamer rond .. ik vergelijk mijn dochter met geen andere kinderen want ieder kind volgt zijn eigen lijntje. maar die ene persoon vergelijkt haar zoon altijd met mijn dochter. zo drinkt mijn dochter bijvoorbeeld 2 flessen op een dag en haar zoon is 3 weken jonger en drinkt er 5 , zegt ze: ja dat is heel slecht hoor dat je dochter er nog maar 2 drinkt ze moet er ook minimaal 5. Naja niet dus, mijn dochter geeft zelf wel aan wat ze wel en niet wilt en hoeveel. zo ik heb het er ook weer ff uit gegooid haha