Jeetje, ik heb er tranen van.. Heel veel sterkte! En ik hoop dat je kindjes veel herinneringnen van hem krijgen, door jou mooie verhalen over hun lieve papa!
O wat verschrikkelijk. Gecondoleerd. Dit is mijn moeder ook overkomen met mijn vader. Een gewone normale man van 40 ook ineens weg ( hartstilstand.) Onwerkelijke tijd. Ook in november (28e) Probeer nu alvast heel veel te praten en te rouwen ( wees flink verdrietig) Maar wat een ellende zeg, bah bah bah Heel veel sterkte.
Jeetje meid, heb echt zitten huilen bij je verhaal! Dit is iets waar ik altijd al bang voor ben geweest, en wat je jezelf en andere mensen nooit gunt. Wat verschrikkelijk klote is het leven zeg. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!
Had je gisteren al gecondeloeerd, het is zo onvoorstelbaar. bedacht me ineens dat mijn opa ook vroeg is overleden en mijn oma en hun 13 kinderen alleen achterliet, mijn moeder was de jongste en zij was toen 1.5 jaar ongeveer.
Jeetje meid, gecondoleerd.... (wat een stom woord, het klinkt helemaal niet zoals het bedoeld is), sterkte, wat een klap. Zoiets hoop je nooit mee te maken en dan opeens overkomt het je en moet je ineens alleen verder met gelukkig wel 2 mooie kindjes. Maar je verliest niet alleen je man, ook de vader van jullie 2 kindjes. Je schrijft dat jullie kindjes zich later niets meer van hun vader zullen herinneren, maar ik denk dat Jasmijn zich later wel dingen kan herinneren. Maar het is zo oneerlijk dat het voor hun dan hierbij zal blijven, zo gemeen.
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis... Gecondoleerd en heel veel sterkte! Ik hoop dat de mensen om je heen je de steun kunnen geven die je nodig hebt! Het is werkelijk waar mijn grootste nachtmerrie en jij maakt hem mee, nogmaals wat verschrikkelijk erg!
Wauw zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik weet zeker dat je het gaat redden met je twee kindjes. Hoop dat je gauw uitslag hebt van het onderzoek.
Meid wat verschrikkelijk, heb de tranen in mijn ogen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen om dit ongelooflijk grote verdriet te kunnen dragen. Ik hoop dat je veel troost kunt halen uit je twee kindertjes. Liefs Puck.
Jeetje zeg wat verschrikkelijk verdrietig, zit hier volgeschoten op de bank. Dit is echt een van de ergste dingen die je kan overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat jij en je kinderen hier samen sterk uitkomen.
Jeetje... Zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen.. Ik weet niet wat ik moet zeggen, wil je alleen heel veel sterkte en kracht toewensen!
Pffffff, wat een vreselijk verhaal.... dan denk je lekker op vakantie te zijn, ik wil je vanuit het diepste uit mijn hart heel veel sterkte toewensen.. zoals velen al zeggen; het is een nachtmerrie en jij beleeft hem, wat vreselijk voor jou, je kindjes en overige familie. Gecondoleerd........
wat erg zeg, je ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen. Misschien kun je aan de mensen waaraan je een herinnering gaat vragen ook om een foto van henzelf met je man vragen
Ohjee wat erg!! gecondoleerd.. Je hebt niet eens afscheid kunnen nemen of wat dan ook heel erg veel sterkte!!
heel veel sterkte! wat een verhaal. als je tegen dingen aan loopt moet je het maar gewoon lekker delen of ergens naar vragen! Respect!!!
Ontzettend veel sterkte voor jou, jullie 2 kindjes en alle vrienden en familie om jullie heen die hem ook vreselijk zullen missen natuurlijk..
Pfff meid, ik weet niet echt wat te zeggen. Ik vind het heel erg voor jou en je kindjes en ook zo oneerlijk! Gecondoleerd.. Ik ken je dan wel niet, maar dit is iets waarvoor ik altijd bang ben en je idd niemand toewenst. Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
pff, wat erg!!! Ik moet zeggen dat ik ook erg emotioneel wordt van zo'n verhaal. Voor jou, maar ook voor je kindjes heel veel sterkte en ik vind het toch wel heel knap dat je zo het verhaal neer kan zetten. Goed dat je hulp gezocht hebt en hou jezelf in de gaten.