Weduwe

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Beastie, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jeetje, ik heb er tranen van..
    Heel veel sterkte! En ik hoop dat je kindjes veel herinneringnen van hem krijgen, door jou mooie verhalen over hun lieve papa!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O wat verschrikkelijk.

Gecondoleerd.

Dit is mijn moeder ook overkomen met mijn vader. Een gewone normale man van 40 ook ineens weg ( hartstilstand.)

Onwerkelijke tijd. Ook in november (28e)

Probeer nu alvast heel veel te praten en te rouwen ( wees flink verdrietig)

Maar wat een ellende zeg, bah bah bah

Heel veel sterkte.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Jeetje zeg, wat afgrijselijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit afschuwelijke verlies.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeetje meid, heb echt zitten huilen bij je verhaal! Dit is iets waar ik altijd al bang voor ben geweest, en wat je jezelf en andere mensen nooit gunt.

Wat verschrikkelijk klote is het leven zeg. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Had je gisteren al gecondeloeerd, het is zo onvoorstelbaar.

bedacht me ineens dat mijn opa ook vroeg is overleden en mijn oma en hun 13 kinderen alleen achterliet, mijn moeder was de jongste en zij was toen 1.5 jaar ongeveer.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jeetje meid, gecondoleerd.... (wat een stom woord, het klinkt helemaal niet zoals het bedoeld is), sterkte, wat een klap. Zoiets hoop je nooit mee te maken en dan opeens overkomt het je en moet je ineens alleen verder met gelukkig wel 2 mooie kindjes. Maar je verliest niet alleen je man, ook de vader van jullie 2 kindjes. Je schrijft dat jullie kindjes zich later niets meer van hun vader zullen herinneren, maar ik denk dat Jasmijn zich later wel dingen kan herinneren. Maar het is zo oneerlijk dat het voor hun dan hierbij zal blijven, zo gemeen.

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wat een verschrikkelijke gebeurtenis... Gecondoleerd en heel veel sterkte! Ik hoop dat de mensen om je heen je de steun kunnen geven die je nodig hebt!
    Het is werkelijk waar mijn grootste nachtmerrie en jij maakt hem mee, nogmaals wat verschrikkelijk erg!

8. Opening

Opening Niet meer actief

Wauw zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik weet zeker dat je het
    gaat redden met je twee kindjes.
    Hoop dat je gauw uitslag hebt van het onderzoek.

9. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Meid wat verschrikkelijk, heb de tranen in mijn ogen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen om dit ongelooflijk grote verdriet te kunnen dragen. Ik hoop dat je veel troost kunt halen uit je twee kindertjes. Liefs Puck.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje zeg wat verschrikkelijk verdrietig, zit hier volgeschoten op de bank. Dit is echt een van de ergste dingen die je kan overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat jij en je kinderen hier samen sterk uitkomen.

11. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Jeetje... Zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen..
    Ik weet niet wat ik moet zeggen, wil je alleen heel veel sterkte en kracht toewensen!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Pffffff, wat een vreselijk verhaal.... dan denk je lekker op vakantie te zijn, ik wil je vanuit het diepste uit mijn hart heel veel sterkte toewensen.. zoals velen al zeggen; het is een nachtmerrie en jij beleeft hem, wat vreselijk voor jou, je kindjes en overige familie. Gecondoleerd........ :(

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat erg zeg, je ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden.
    Ik wil je heel veel kracht en sterkte toewensen.

Misschien kun je aan de mensen waaraan je een herinnering gaat vragen ook om een foto van henzelf met je man vragen

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ohjee wat erg!! :( gecondoleerd.. Je hebt niet eens afscheid kunnen nemen of wat dan ook :( heel erg veel sterkte!!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wat ontzettend erg, gecondoleerd en veel sterkte.

16. Fje1

Fje1 Actief lid

10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    heel veel sterkte! wat een verhaal.
    als je tegen dingen aan loopt moet je het maar gewoon lekker delen of ergens naar vragen!

Respect!!!

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ontzettend veel sterkte voor jou, jullie 2 kindjes en alle vrienden en familie om jullie heen die hem ook vreselijk zullen missen natuurlijk..

18. liesje84

liesje84 Lid

27 jan 2010
    61
    0
    0
    ff stil...sterkte...

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Pfff meid, ik weet niet echt wat te zeggen. Ik vind het heel erg voor jou en je kindjes en ook zo oneerlijk! Gecondoleerd..

Ik ken je dan wel niet, maar dit is iets waarvoor ik altijd bang ben en je idd niemand toewenst.
    Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

20. tulip

tulip Niet meer actief

pff, wat erg!!! Ik moet zeggen dat ik ook erg emotioneel wordt van zo'n verhaal. Voor jou, maar ook voor je kindjes heel veel sterkte en ik vind het toch wel heel knap dat je zo het verhaal neer kan zetten.
    Goed dat je hulp gezocht hebt en hou jezelf in de gaten.

Deel Deze Pagina